تبیان، دستیار زندگی
نه آیة الله هاشمی شاهرودی برخورد غرب در موضوع حقوق بشر را مزورانه و دوگانه خواند و با اشاره به جنجال های كشورهای غربی در خصوص فعالیت های هسته ای ایران , گفت : آنان با رفتار تبعیض آمیز , روشن ترین حقوق ملت ها یعنی دستاوردهای ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آیة الله هاشمی شاهرودی : برخورد غرب با حقوق بشر دو گانه

آیة الله هاشمی شاهرودی برخورد غرب در موضوع حقوق بشر را مزورانه و دوگانه خواند و با اشاره به جنجال های كشورهای غربی در خصوص فعالیت های هسته ای ایران , گفت : آنان با رفتار تبعیض آمیز , روشن ترین حقوق ملت ها یعنی دستاوردهای علمی را پایمال می كنند.
به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی , آیت الله شاهرودی دیروز در حاشیه ملاقات هفتگی خود با مردم , از دانش هسته ای به عنوان دستاورد ارزشمند مردم ایران یاد كرد و گفت : مواضع قاطع مسئولان ایران و در راس همه رهبر معظم انقلاب اسلامی در دفاع از این دستاورد , ماهیت مزورانه دشمنان را در انظار جهانیان روشن كرد.
وی در گفت وگو با خبرنگاران افزود : ملت ایران با تاسی از ائمه اطهار راه عزت و سربلندی خود را با برپایی نظام جمهوری اسلامی كه متكی و مبتنی بر تعالیم و ارزشهای گرانسنگ اهلبیت است , پیدا كرد.
رئیس قوه قضائیه در ادامه با اشاره به سلسله حوادثی كه در سیزدهم آبانماه رخ داده است , افزود : این نظام توانسته است با همه دشمنی ها و فشارها كه از پیش از انقلاب اسلامی توسط استكبار جهانی شكل گرفت , مقابله كرده و سربلند بیرون آید.