تبیان، دستیار زندگی
که به گزارش روزنامه صوت‌العراق، علی سمیم اعلام كرد: جریان صدر فعالیت‌های سیاسی خود را آغاز كرده است و در حال آماده شدن برای ورود به انتخابات آینده كشور است. وی گفت: تشكیل جبهه آزادی‌بخش عراق در حقیقت ورود عملی به عملیات‌های س...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جریان مقتدا صدر تحت لوای جبهه ازادی بخش عراق وارد معرکه

به گزارش روزنامه صوت‌العراق، علی سمیم اعلام كرد: جریان صدر فعالیت‌های سیاسی خود را آغاز كرده است و در حال آماده شدن برای ورود به انتخابات آینده كشور است. وی گفت: تشكیل جبهه آزادی‌بخش عراق در حقیقت ورود عملی به عملیات‌های سیاسی داخلی است كه جریان صدر درصدد آن است. مشاور سیاسی مقتدا صدر تصریح كرد: این جبهه سیاسی در آغاز تشكیل خود با تمامی گروه‌ها و احزاب مخالف اشغالگری و خواستار برپایی حكومت ملی در كشور همكاری می‌كند و از طریق ارتباط با آنها زمینه برگزاری انتخابات و حضور تمامی اقشار مردم را در آن فراهم می‌آورد. علی سمیم افزود: اقدام دیگر این جبهه ملی آگاه‌‌سازی و آموزش دادن طرفداران مقتدا صدر درباره انتخابات و كیفیت شركت در آن است تا آنان بتوانند به درستی كاندیداهای مورد نظر خود را تعیین كنند و در انتخاباتی حضوری فعال داشته باشند.
این در حالی است كه به گزارش شبكه اخبار عراق، كارشناسان سیاسی و اجتماعی تشكیل این جبهه از سوی مقتدا صدر و یارانش را گام بسیار مهم و اساسی‌ از سوی جریان صدر برای ورود به سیاست می‌دانند.