تبیان، دستیار زندگی
ند آیت الله حائری شیرازی در دیدار رئیس و مسئولان سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان فارس توصیه كرد: باید هوشیار بود تا احكام الهی خشن جلوه داده نشود و به دستاویزی برای برخورد با جهانگردان تبدیل نشود. نماینده ولی فقیه در فار...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

احكام الهى خشن جلوه نكند

آیت الله حائری شیرازی در دیدار رئیس و مسئولان سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان فارس توصیه كرد: باید هوشیار بود تا احكام الهی خشن جلوه داده نشود و به دستاویزی برای برخورد با جهانگردان تبدیل نشود.
نماینده ولی فقیه در فارس در این دیدار خواستار حفظ‌ شأن گردشگران خارجی شده و افزود: پوشیدن لباس متناسب با فرهنگ ما برای گردشگران و جهانگردانی كه به كشور می‌آیند خوب است اما نباید به گونه‌ای این كار صورت گیرد كه زیبایی كار مخدوش شود.
وی ادامه داد: تأمین امنیت نیز برای گردشگران امری لازم و ضروری است زیرا كسی كه از كشورهای دیگر برای دیدن جاذبه‌های تاریخی ما می‌آید باید در امنیت باشد. استان فارس هم یادمان‌های فرهنگی و جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد و باید حداكثر استفاده از این امكانات به عمل آید. زیرا یادمان‌های تاریخی، عبرت‌های تاریخ است و با دیدن این عبرت‌ها انسان به خود می‌آید و درس می‌آموزد.
منبع : رسا