تبیان، دستیار زندگی
قى در‌پی ترور چند تن از سربازان ارتش عراق بدست گروهک تروریستی ابو‌مصعب زرقاوی‌، گروهی از علما و روحانیان حوزه علمیه نجف با صدور بیانه‌ای این جنایت و‌حشیانه را محکوم کردند. در بیانیه این عده از علمای حوزه علمیه نجف آمده است: ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

محكومیت كشتار سربازان عراقى

در‌پی ترور چند تن از سربازان ارتش عراق بدست گروهک تروریستی ابو‌مصعب زرقاوی‌، گروهی از علما و روحانیان حوزه علمیه نجف با صدور بیانه‌ای این جنایت و‌حشیانه را محکوم کردند.
در بیانیه این عده از علمای حوزه علمیه نجف آمده است: ده‌ها تن از سربازان ارتش عراق به همراه رانندگان ماشین آنها که در حال بازگشت به مناطق و منازل خویش بودند مورد هجوم وحشیانه گروهک تروریستی زرقاوی قرار گرفتند و قربانی اهداف شوم و پلید این گروه شدند.
در این بیانیه تأکید شده است‌: همه گروه‌ها‌، احزاب‌ و شخصیت‌های عراق باید این گونه اعمال را محکوم کنند و به راحتی از کنار آن نگذرند و همچنین تمامی تلاش خود را برای دست یافتن به عاملان این حادثه بکار گیرند.
علمای حوزه علمیه نجف در این بیانیه خواسته‌اند: پلیس عراق و نیروهای انتظامی کشور باید اقدامات جدی خود را در دست‌یابی به مجریان این گونه اعمال تروریستی در عراق آغاز کنند تا دیگر شاهد این چنین حوادثی نباشیم.
منبع : الشرق الاوسط