تبیان، دستیار زندگی
شم ‌درپی شدت گرفتن جنایات اشغالگران بر مردم فلوجه به بهانه سركوب كردن گروه زرقاوی، مقتدا صدر با صدور بیانیه‌ای ضمن ابراز همدردی با مردم این شهر و محكوم كردن جنایات امریكا در آن تأكید كرد: ما خواستار آزادی و دموكراسی در كشور ه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

من آرزو دارم در كنار شما باشم

‌درپی شدت گرفتن جنایات اشغالگران بر مردم فلوجه به بهانه سركوب كردن گروه زرقاوی، مقتدا صدر با صدور بیانیه‌ای ضمن ابراز همدردی با مردم این شهر و محكوم كردن جنایات امریكا در آن تأكید كرد: ما خواستار آزادی و دموكراسی در كشور هستیم اما بدون حضور اشغالگران ظالم.
صدر در بیانیه خود كه به قصد حمایت معنوی از مردم شهر فلوجه صادر شده، تصریح كرد: من آرزو دارم در كنار شما مردم مقاوم و مجاهد باشم و تا آخرین لحظه در كمك به شما بكوشم. وی گفت: هر تجاوز و ظلمی به مردم این منطقه و سركوب شهروندان بی‌گناه آن توسط اشغالگران محكوم است و در تاریخ این گونه رفتارها و اقدامات كم‌نظیر است.
مقتدا صدر افزود: به هیچ وجه نمی‌توان بین ادعاهای پوچ امریكا مبنی بر برقرار كردن دموكراسی و آنچه در فلوجه رخ می‌دهد، جمع كرد و هیچ‌گاه استقلال، آزادی و امنیت با حضور اشغالگران در كشور تحقق نمی‌یابد. وی گفت: امیدوارم امنیت و ثبات به شهر شما باز گردد و از هر مصیبتی سالم بماند.
شایان ذكر است این بیانیه مقتدا صدر در حالی صادر می‌شود كه پیشتر عده‌ای از علمای اهل تسنن به ویژه هیئت علمای مسلمین از بی‌توجهی علما و شخصیت‌های شیعه به مصیبت‌های مردم فلوجه، گلایه كرده بودند و در بیانه‌های خود خواستار محكوم كردن جنایات امریكا در فلوجه توسط شخصیت‌های شیعه شده بودند.
منبع : رسا