تبیان، دستیار زندگی
کارگردان بادیگارد، تولید آرت بوک فیلمهای سینمایی را در گرو توجه سینمای ایران به آن دانست.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حاتمی‌کیا: آرت‌بوک فیلم‌های سینمایی نیازمند سینمای ایران است

کارگردان بادیگارد، تولید آرت‌بوک فیلمهای سینمایی را در گرو توجه سینمای ایران به آن دانست.

بخش سینما و تلویزیون تبیان
title

مراسم رونمایی از  آرت‌بوک  فیلم سینمایی بادیگارد با حضور ابراهیم حاتمی‌کیا، اسماعیل حاتمی‌کیا، حبیب ایل‌بیگی، علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، سیداحمد میراعلایی، مریلا زارعی، سید محمود رضوی، محمدرضا شفیعی، منوچهر محمدی، حبیب احمدزاده، علیرضا رضاداد، محمود کلاری، علی سرتیپی، علی علویان و چند شخصیت فرهنگی در موسسه هنری اوج برگزار شد.

ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردان فیلم سینمایی بادیگارد در این مراسم درباره  چاپ آرت‌بوک توضیح داد و گفت: روزی پسرم اسماعیل از تصمیم خود برای تولید چنین اثری در ابتدا به من اطلاع داد که قرار است براساس نمونه‌های خارجی این اثر در ایران چاپ شود. زمانی که دیدم تجربه جالبی در سینمای  ایران است و از طرفی تا حالا سابقه نداشته که کسی درباره تفکرات ذهنی من در رابطه با سکانسهای فیلمم چیزی بپرسد این ایده جالبی بوده است.

حاتمی‌کیا ادامه داد: سهیل دانش اشراقی این تفکرات ذهنی را به تصویر کشید و من زکات فیلم بادیگارد را تصویر کردم.

کارگردان بادیگارد با بیان اینکه این آرت‌بوک احتیاج سینمای ایران است، اضافه کرد: استریبورد قبلا بوده و ما کمی خط و ربط به آن دادیم  و ما سعی کردیم اکشن‌های این فیلم را در این کتاب تصویر کنیم و این کار  را آغاز کردیم.

حاتمی‌کیا تصریح کرد: اگر سازمان هنری اوج و روح نوگرایی آن نبود شاید این اتفاق نمی‌افتاد. لایه‌های پنهانی بادیگارد آرام آرام در حال دیده شدن است و امیدوارم که پیش همه روسفید باشیم.

کارگردان بادیگارد ضمن اشاره به پیشرفت‌های فناوریهای ارتباطی گفت: نسخه کامل این فیلم نیز در کانالهای تلگرامی واگذاری شده بود که با کیفیت بالا قابل دسترسی دیدم که امیدواریم با همه این آسیبها و ضربه‌ها این اثر برگ افتخاری بر سینمای ایران باشد.


منبع: تسنیم

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .