تبیان، دستیار زندگی
نشر ساقی مجموعه شعر آیینی«پرنده مصلوب» را روانه بازار نشر کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتشار 4 مجموعه شعر آیینی


نشر ساقی مجموعه شعر آیینی«پرنده مصلوب» را روانه بازار نشر کرد.

بخش کتاب و کتابخوانی تبیان
کتاب پرنده مصلوب

انتشارات ساقی چهار مجموعه شعر در نشر ساقی منتشر کرد. اشعار این کتاب در دو بخش «غزل باران» و «گاه گاهی» تدوین شده اند. بخش  «پرنده مصلوب» ، «به امضای گل سرخ» ، «رد پای خاکستر»  و «ترجمان اشک ها » را با موضوعات آیینی و دفاع مقدس را منتشر کرد.

«ترجمان اشک ها» مجموعه ای شامل اشعار سپید و رباعی از رها هوشمند نژاد است. این کتاب با مقدمه آقای عبدالرحیم سعیدی راد و در 80 صفحه چاپ شده است. اغلب اشعار این مجموعه آثار برگزیده این شاعر جوان در کنگره های شعر آیینی است.

چهاردهمین دفتر شعر پروانه نجاتی با عنوان «پرنده مصلوب»اول شامل غزل های اجتماعی، آیینی و عاشقانه است و بخش دوم به مسائل اجتماعی روز از جمله ورود تکنولوژی به زندگی می پردازد.

مجموعه شعر «به امضای گل سرخ» شامل 45 شعر در قالب غزل و غزل مثنوی است که مضمونی آیینی دارند. چند شعر نیز به شهدای مدافع حرم اختصاص دارد. درونمایه اشعار غالبا عاشورا، ایثار شهادت و شخصیت حضرت زینب(س) میباشد.

سروده های وحید دهنوی نیز در کتاب «رد پای خاکستر» شامل غزل هایی با موضوعات آیینی، انقلاب اسلامی و شهید و شهادت جمع آوری شده است. این کتاب با مقده ی خلیل عمرانی در 56 صفحه به چاپ رسیده است.


منبع: حلقه وصل