تبیان، دستیار زندگی
فراخوان های هنری همیشه بستری برای رشد خلاقیت و عرصه ای برای فعالیت های فرهنگی است. به تازگی دو فراخوان تازه اعلام شده که علاقمندان به هنرهای نقاشی، موسیقی، گرافیک،و متون پژوهشی می توانند در آنها شرکت کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دو فراخوان تازه

فراخوان های هنری همیشه بستری برای  رشد خلاقیت و عرصه ای برای فعالیت های فرهنگی است. به تازگی دو فراخوان تازه اعلام شده که علاقمندان به هنرهای نقاشی، موسیقی، گرافیک،و متون پژوهشی می توانند در آنها شرکت کنند.

فراوری: یاسمن پیشوایی- بخش هنری تبیان

فراخوان


یکی از این فراخوان ها تلاش دارد تا با جذب هنرمندان خارجی، جشنواره تجسمی فجر را هر چه باشکوه تر برگزار کند و دیگری نیز یک جشنواره فرهنگی مربوط به وزرات بهداشت با محوریت موضوع سلامت است.

فراخوان جشنواره تجسمی فجر برای حضور هنرمندان خارجی

فراخوان


فراخوان نهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر به زبان انگلیسی برای مشارکت و حضور هنرمندان دیگر کشور ها در جشنواره منتشر شد.
مجتبی آقایی؛ دبیر جشنواره تجسمی فجر با تاکید بر اهمیت بخش بین الملل جشنواره گفت: فراخوان جشنواره به زبان انگلیسی برای اطلاع هنرمندان دیگر کشور ها در رسانه ها، سایت ها و مراکز هنری منتشر می شود تا زمینه حضور موثر تر هنرمندان خارجی در نهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر فراهم شود.
آقایی افزود: با توجه به رویکرد آثار خلاقانه و نگاه معاصر در جشنواره برای حضور آثار و هنرمندان حرفه ای در این دوره جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر برنامه ریزی می شود.
نهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر با هدف معرفی ایده های اصیل و آفرینش های بدیع و خلاقانه هنری و پژوهشی از سوی دفتر هنرهای تجسمی با همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر بهمن ماه سال جاری در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار خواهد شد و هنرمندان، پژوهشگران و متقاضیان می توانند تا 21 آذرماه در سایت جشنواره به نشانی www. ivafestival. ir ثبت نام و آثار خود را ارسال کنند.

فراخوان هشتمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت

فراخوان


در این فراخوان به برگزاری جشنواره با موضوع آزاد و سلامت و در سطوح مختلف اشاره شده و آمده است: جشنواره هشتم با موضوع آزاد برای جامعه پزشکی کشور (ویژه دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت و موضوع آزاد ویژه کارمندان، استادان، اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت و دانش آموختگان علوم پزشکی کشور) و موضوع سلامت (ویژه دانشجویان تمام دانشگاه ها ، مراکز و موسسات آموزش عالی کشور) برگزار خواهد شد.
بر اساس اعلام دبیرخانه دائم جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت، مهلت ثبت نام و ارسال آثار 15 آبان ماه 95 الی اول دی ماه 95 در نظر گرفته شده است.
علاقه مندان شرکت در جشنواره برای ثبت نام، دریافت مقررات و آئین نامه جشنواره و اطلاعات بیشتر می توانند به سایت جشنواره به آدرس www.festivalf.ir مراجعه کنند.
گفتنی است دبیرخانه دائم جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت در آدرس تهران، میدان ولی عصر(عج)، بالاتر از چهارراه طالقانی، نبش کوچه گیلان، پلاک 1605 واقع است و تلفن های دبیرخانه جهت تماس عبارت اند از: 88946917-021 و 88946916-021 همچنین اخبار جشنواره از طریق کانال تلگرام @Radanews  مخابره خواهد شد.
هشتمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت، در چهار رشته تئاتر،  فیلم، ادبی،  هنرهای تجسمی و موسیقی،  زمستان امسال به دبیری دکتر حسام الدین علامه برگزار خواهد شد.



منابع: ایلنا/هنرآنلاین