تبیان، دستیار زندگی
با وجود مشکلات و شکافی که در قوانین وجود دارد، می توان با بهره گیری از برخی قوانین، بخشی از مشکلات جوانان را رفع کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حل مشکلات جوانان نیازمند کمک تمام نهادها

با وجود مشکلات و شکافی که در قوانین وجود دارد، می توان با بهره گیری از برخی قوانین، بخشی از مشکلات جوانان را رفع کرد.

بخش اجتماعی تبیان

حل مشکلات جوانان

حمید پور شریفی گفت: با وجود مشکلات و شکافی که در قوانین وجود دارد، می توان با بهره گیری از برخی قوانین، بخشی از مشکلات جوانان را رفع کرد.
وی تاکید کرد: شواهد نشان می دهد قوانین، مصوبات و ظرفیت خوبی برای رفع مشکلات جوانان وجود دارد اما به دلیل تغییرات ساختاری و جابجایی مسئولان به میزان کافی اثرگذار نبوده است.
پور شریفی گفت: وزیر ورزش و جوانان می تواند با استفاده از ظرفیت نهادهای مرتبط با حوزه جوانان تا حدودی این کاستی ها در قوانین و کمبود منابع مالی را رفع کند.
وی با اشاره به طرح معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان برای برگزاری دوره های مشاوره پیش از ازدواج برای 750 هزار زوج گفت: طرح مشاوره پیش از ازدواج بسیار خوب است و می تواند مانع بسیاری از مشکلات خانوادگی و طلاق ها شود.
او با تاکید بر این که معاونت جوانان به تنهایی قادر به اجرایی کردن این طرح نیست، گفت: برای اجرایی شدن این طرح باید تمام ارگان ها مرتبط همکاری کنند.
مسعود سلطانی فر، گزینه پیشنهادی رئیس جمهوری برای جایگزینی محمود گودرزی، در ابتدای تشکیل دولت یازدهم نیز برای تصدی وزارت ورزش و جوانان به مجلس معرفی شد که با 117 رای موافق، 148 رأی مخالف و 18 رأی ممتنع موفق به کسب رای اعتماد از مجلس نهم نشد.
سلطانی فر متولد 1338 در تهران، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و از اعضای حزب اعتماد ملی است.
وی معاون اسبق سازمان تربیت بدنی، قائم مقام مصطفی هاشمی طبا در زمان ریاست وی بر سازمان تربیت بدنی به مدت دو سال در سال های 1374و 1375 و همزمان معاونت اداری و مالی این سازمان، عضو هیات علمی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده است.
جلسه رای اعتماد مجلس به وزیران پیشنهادی رئیس جمهوری برای سه وزارتخانه ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی، فردا(سه شنبه) برگزار می شود.




منبع:www.irna.ir

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .