تبیان، دستیار زندگی
تم آیت الله سید كاظم حائری در گفت‌وگویى ، خبر بی.بی.سی مبنی بر انتقاد وی از اقدامات مقتدا صدر را تكذیب كرد و گفت : حرف من تنها اینست كه من مسول رفتار مقتدی نیستم . بی.بی.سی از قول آیت الله حائری آورده بود كه وی از اقدامات ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

من مسؤول رفتار مقتدى نیستم

آیت الله سید كاظم حائری در گفت‌وگویى ، خبر بی.بی.سی مبنی بر انتقاد وی از اقدامات مقتدا صدر را تكذیب كرد و گفت : حرف من تنها اینست كه من مسول رفتار مقتدی نیستم .

بی.بی.سی از قول آیت الله حائری آورده بود كه وی از اقدامات مقتدا صدر انتقاد كرده است، آیت الله سید كاظم حائری این گونه اخبار را تلفیقی از گفته‌های افراد مختلف دانست و گفت: من از این مطالب بی‌خبرم. وی تأكید كرد: آنچه من گفته‌ام آنست كه من مسئول كارهای مقتدا صدر نیستم و مقتدا صدر خود مسئولیت اقداماتش را بر عهده دارد.
چند ماه پیش نیز طی استفتائی جعلی، موافقت سیاسی با مقتدا صدر به آیت الله حائری نسبت داده شده بود كه وی آنرا نیز تكذیب كرد.
آیت الله حائری درباره سخنانی كه از قول فردی با عنوان سخنگوی وی نقل شده بود، گفت: من از این مسئله بی‌اطلاعم و نمی‌دانم. بی.بی.سی در این خبر تلاش كرده است آیت الله حائری را در كنار اشغالگران و در برابر مقتدا صدر قرار دهد كه آیت الله حائری آنرا تكذیب كرد.
منبع : رسا