تبیان، دستیار زندگی
و نماینده جیرفت و عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: بر اساس آموزه های دینی اسلام نباید به اروپایی ها اعتماد کرد و اجازه داد آنان را ما مسلط شوند . حجت الاسلام زادسر در گفتگویى با بیان این مطلب افزود: آنانی که به دنبال محروم ساختن ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بر اساس آموزه های اسلام هرگز اجازه نمی دهیم که امریکا و

نماینده جیرفت و عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: بر اساس آموزه های دینی اسلام نباید به اروپایی ها اعتماد کرد و اجازه داد آنان را ما مسلط شوند .

حجت الاسلام زادسر در گفتگویى با بیان این مطلب افزود: آنانی که به دنبال محروم ساختن ایران از دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای هستند، باید بدانند که این آرزو را با خود به زباله دان تاریخ خواهند برد.

وی با اشاره به این نکته که آمریکا و اروپا در منافع مشترک کاملا هماهنگ با هم عمل می کنند، گفت: اروپا و آمریکا در خصوص بلعیدن منافعی که برای همه مردم دنیاست کاملا هماهنگند و تنها چیزی که برای آنها مهم است منافع خودشان است و اگر هم با کشوری در بعضی مواقع دم از دوستی می زنند باز هم فقط به منافع خودشان می اندیشند.

زادسر با تاکید بر این نکته که کشورهای اروپایی پادوهای استکبار جهانی هستند،  افزود: مقامات جمهوری اسلامی به هیچ وجه نباید به این مارهای خوش خط و خال یعنی کشورهای اروپایی اعتماد کنند  و در راه تامین منافع ملی کشورمان که یکی از آنها دستیابی به فناوری صلح آمیز هسته ایست، هرگز نباید از مواضع برحقمان کوتاه بیاییم.

نماینده جیرفت گفت: یقینا اگر ما در راستای تامین منافع کشورمان یک قدم عقب نشینی کنیم آنها صد قدم به جلو می آیند و اگر ما یک قدم به جلو برداریم آنها ده قدم عقب نشینی خواهند کرد و این خاصیت استکبار است.

وی با اشاره به تهدید اروپائیها در صورت نپذیرفتن شروطشان توسط ایران تاکید کرد: آنها هر کار می توانستند در طول این 25 سال انجام دادند و هر کاری که انجام ندادند نتوانستند که انجام دهند نه این که نخواستند و این نکته بسیار مهمی است.

حجت الاسلام زادسر با اشاره به این جمله که جمهوری اسلامی افغانستان و عراق نیست ، افزود: آنها هرگز جرات این را نخواهند داشت که  به جمهوری اسلامی حمله نظامی کنند چون  جراتش را ندارند چرا که می دانند  با ملتی سلحشور طرفند که حاضر نیست  دنیای خود را در مقابل این ملت غیور به خطر بیاندازند .

نماینده جیرفت گفت: مقامات کشورمان از جانب ملت خاطرشان جمع باشد که  همچنان محکم ایستاده اند و به عنوان یک عضو مجلس هفتم باید تاکید کنم که مجلس  نیز در مقابله با استکبار و دفاع از حقوق حقه ایران با پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب و در پیشاپیش ملت آماده است و دشمن نیز این را به خوبی می داند و بنابر وعده قرآن  آنانی که پشیمان خواهند شد و دستانشان را بالا خواهند برد دشمنان اسلام و ملت مسلمان ایران خواهند بود.

منبع : خبرگزارى مهر