تبیان، دستیار زندگی
اولین قسمت «سرخابی» روی اینترنت رفت اما با یک برنامه ایده آل فوتبالی فاصله بسیار دارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

90 اینترنتی؟ نه شوخی است!

اولین قسمت «سرخابی» روی اینترنت رفت اما با یک برنامه ایده آل فوتبالی فاصله بسیار دارد.

بخش سینما و تلویزیون تبیان
برنامه سرخابی

برنامه نود در تلویزیون ما آوانگارد است و خط شکن ؛ حالا که قرار است یک برنامه فوتبالی برای فضای مجازی که خطوط قرمزش بشدت کمتر از صدا و سیما است ساخته شود ، توقع ها بالا و بالاتر می رود. این انتطار را «سرخابی» برآورده کرد؟ نه ؛ منتهی از انصاف به دور است اگر ملاک قضاوت مان تک برنامه ای باشد که روز شنبه بارگذاری شد. کما این که مجری برنامه یعنی امیر علی نبویان در برابر درخواست مصاحبه تاکید می کند هنوز ساختار واقعی برنامه شکل نگرفته و دو هفته دیگر می توان قضاوتی جامع درباره اش داشت.

اگر تصور کنیم «سرخابی» مثل نود می شود، به بیراهه رفته ایم. اولا توان و جسارت مجری اش قابل قیاس با عادل فردوسی نیست؛ دوما برنامه متعلق به اسپانسر تیم های پرسپولیس ، استقلال و تراکتورسازی است و همین «سرخابی» را محدود می کند

او در برنامه اش بارها اشاره کرد هنوز آیتم ها طراحی نشده اند و باید چند هفته ای صبر کرد.  با این حال اگر تصور کنیم «سرخابی» مثل نود می شود، به بیراهه رفته ایم. اولا توان و جسارت مجری اش قابل قیاس با عادل فردوسی نیست؛ دوما برنامه متعلق به اسپانسر تیم های پرسپولیس ، استقلال و تراکتورسازی است و همین «سرخابی» را محدود می کند.
 در برنامه اول مهدی رحمتی دروازه بان آبی ها مهمان نبویان بود و در بخش دوم رامین رضائیان و وحید امیری از این روزهای خود و تیم شان گفتند. نبویان در انجام یک گفت و گوی ژورنالیستی موفق بود اما نتوانست حرف ناگفته ای از زبان مهمان هایش بیرون بکشد. «سرخابی» چند وله هم دارد که چنگی به دل نمی زند و فاقد نوآوری است. مهم ترین امتیاز برنامه در سرعت تولید آن است که بلافاصله بعد از مسابقات اخیر لیگ گفت و گو با بازیکن ها انجام شد . البته برای موفقیت «سرخابی» این سرعت ، طبیعی است. دکور برنامه را هم فراموش نمی کنیم که شیک و چشم نواز است.


منبع: هفت صبح