تبیان، دستیار زندگی
حجت الاسلام علیرضا محلوجی در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: مراحل ساخت این واحدها که در فضایی بالغ بر سه هزار متر مربع و با امکانات کامل ساخته می شوند هم اکنون با پیشرفت 80 درصدی ادامه دارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

احداث 50 واحد اقامتی در امامزاده آقا علی عباس (ع) بادرود نطنز

حجت الاسلام علیرضا محلوجی در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: مراحل ساخت این واحدها که در فضایی بالغ بر سه هزار متر مربع و با امکانات کامل ساخته می شوند هم اکنون با پیشرفت 80 درصدی ادامه دارد.

بخش گردشگری تبیان
اقا علی عباس

وی افزود: برای تکمیل شدن این واحدها بالغ بر 20 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
وی گفت: پیش بینی می شود تا پایان سال این واحدهای اقامتی به بهره برداری برسد.
محلوجی با بیان این که این طرح با مشارکت آستان مقدس و خیران انجام می شود، گفت: با توجه به حضور میلیونی زائر و مسافر در آستان مقدس امامزاده آقا علی عباس و شاهزاده محمد (ع) ضرورت ساخت واحدهای اقامتی ضروری است.
سرپرست نمایندگی اوقاف و امور خیریه بادرود افزود: آستان مقدس در ایام و مناسبت های خاص جوابگوی اسکان زائران و مجاوران نیست و مسافران و زائران با هماهنگی اداره آموزش و پرورش بادرود در مدرسه های منطقه اسکان داده می شوند.
وی گفت: با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و با اعتبار اولیه یک میلیارد ریال تعداد 100 چشمه بهداشتی در ضلع شمالی آستان مقدس در حال ساخت است.
حجت الاسلام محلوجی خاطر نشان کرد: طرح های نماکاری سر درب ورودی صحن مطهر و سر درب شمالی حرم مطهر،، سرویس های بهداشتی و سوییت های ضلع شمالی صحن، تقویت سیستم های فاضلاب و برق، ساخت و تجهیز بخشی از پارکینگ حرم از جمله طرح های اجرایی آستان است که برای تکمیل و تجهیز آن به مشارکت فعال خیران نیاز است.
امامزاده آقا علی عباس (ع) در فاصله 6 کیلومتری بادرود و 36 کیلومتری نطنز واقع شده است.


منبع : ایرنا
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .