تبیان، دستیار زندگی
وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان از عملکرد کارلوس کی روش ابراز رضایت کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سلطانی فر: کی روش مربی باهوشی است

وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان از عملکرد کارلوس کی روش ابراز رضایت کرد.

بخش ورزشی تبیان

سلطانی فر

مسعود سلطانی فر وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان درباره شرایط فوتبال ایران گفت: یکی مسائل مربوط به مسابقات مقدماتی جام جهانی فوتبال است تا تیم ملی صعود مقتدرانه داشته باشد. خوشبختانه تیم ملی در 4 بازی اخیر نتایج خوبی داشته و من امیدوارم این دوره صعود خوبی داشته باشیم و تیمی را درست کنیم تا در جام جهانی 2018 نتایج بهتری داشته باشد.

وی درباره کی روش، اظهار داشت: نتایج و عملکرد او موفقیت آمیز بوده و کی روش مربی باهوش و باتجربه ای است. تا الان هم نتایج خوبی داشته و امیدواریم به همین ترتیب ادامه پیدا کند تا هم در مقدماتی دستاورد خوبی داشته باشیم و هم در جام جهانی نتایج خوبی بگیریم.

وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در ادامه صحبت هایش درباره اینکه مهمترین برنامه های شما چیست، خاطرنشان کرد: اینکه در نخستین روز چه کاری می کنیم که ورزش کشور متحول می شود حرف کارشناسی نیست. ما مشکلات مختلفی داریم؛ اصلاح ساختار و همچنین رویکردهایی که باید در بخش جوانان و ورزش داشته باشیم.

امیدوارم امور جاری را دنبال کرده و برنامه های دیگر را برای مسابقات پیش رو فراهم کنیم. هم اینکه فوتبال از مسابقات مقدماتی سربلند بیرون بیاید و به جام جهانی صعود کند. برنامه ریزی جدی خواهیم داشت تا در المپیک حضور خوبی داشته باشیم.


منبع: فارس