تبیان، دستیار زندگی
عباس احمدپناهی در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، با اشاره به درخشش تیم کاراته آقایان در مسابقات جهانی اتریش و کسب عنوان قهرمانی، اظهار داشت: فضای خوبی برای نتیجه گیری تیم آقایان وجود داشت و تمام اهالی کاراته دل شان با تیم بود و با سکوت خود
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اهالی کاراته با سکوت شان به تیم ملی کمک کردند

عباس احمدپناهی در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، با اشاره به درخشش تیم کاراته آقایان در مسابقات جهانی اتریش و کسب عنوان قهرمانی، اظهار داشت: فضای خوبی برای نتیجه گیری تیم آقایان وجود داشت و تمام اهالی کاراته دل شان با تیم بود و با سکوت خود به تیم ملی کمک کردند.

بخش ورزشی تبیان
عباس احمد پناهی

وی افزود: بزرگترین امتیاز این تیم، دوری از حواشی بود و خوشحالم که نتایج خوبی در میدان جهانی اتریش کسب کردیم.

وی درباره نقش شهرام هروی، سرمربی تیم در این موفقیت اظهار داشت: «شهرام» بارها در تیم های ملی و رده های مختلف کار کرده و این بار به عنوان سرمربی تیم ملی، توانایی خودش را اثبات کرد. او از نیروی جوانی و تجربه همزمان سود می برد و از این پوئن مثبت به خوبی استفاده کرد.

رئیس پیشین فدراسیون کاراته در پاسخ به این سؤال که نتایج بانوان را چطور ارزیابی می کند، گفت: تیم بانوان از مهره های باتجربه ای سود می برد اما متأسفانه نتیجه ای دور از انتظار کسب کرد. نمی توانیم تمام تقصیرها را گردن یک نفر بیندازیم و قطعاً در کسب این نتیجه ضعیف، همه دخیل هستند.

پناهی تصریح کرد: دلایل عدم نتیجه گیری بانوان باید آسیب شناسی شود چون ما بازی های آسیایی و المپیک را پیش رو داریم و بانوان کاراته کا می توانند در این میادین برای کشورمان افتخارآفرین باشند.

وی با اشاره به اینکه با یک چشم بر هم زدن المپیک 2020 از راه می رسد، در پایان گفت: باید با یک برنامه دقیق و مدون جلو برویم و دور از حواشی به فکر آینده باشیم. باز هم امیدوارم انتخابات کاراته هرچه زودتر برگزار شود تا برای المپیک 2020 از سایر کشورها عقب نمانیم.


منبع : میزان
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .