تبیان، دستیار زندگی
استاندار خراسان شمالی گفت: تقویت روابط عمومی تقویت شاخص های فرهنگی است و هدف و تاکید ما بر تقویت بخش روابط عمومی در دستگاههای اجرایی استان است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تقویت روابط عمومی تقویت شاخص های فرهنگی است

استاندار خراسان شمالی گفت: تقویت روابط عمومی تقویت شاخص های فرهنگی است و هدف و تاکید ما بر تقویت بخش روابط عمومی در دستگاههای اجرایی استان است.

هومن بهلولی- روابط عمومی

آیین تودیع و معارفه مشاور استاندار و مسئول روابط عمومی ومدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی

به گزارش روابط عمومی، محمدرضا صالحی در آیین تودیع و معارفه مشاور استاندار و مسئول روابط عمومی ومدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی گفت : روابط عمومی حلقه ی اتصال میان مدیران و مسولان استانی و دستگاه های اجرایی با مردم است.
استاندار خراسان شمالی افزود: تحول و توسعه در حوزه فرهنگ و اطلاع رسانی خود یک موفقیت بزرگ است که نقش روابط عمومی در این راستا بی بدیل است.
صالحی بیان داشت: روابط عمومی امری سخت و بسیار مفصل است و بنابراین احصاء وظایف آنان کار غلطی است صالحی ادامه داد: نقش روابط عمومی ها در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بسیار پررنگ است .
وی ادامه داد: تا کنون در حد توان خود در راستای تحقق این هدف گام برداشته ایم و سعی در استفاده از ظرفیت بالای این حوزه در امور مختلف داریم.
استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: تمامی نظارت ها از مدیران استانی و دستگاههای اجرایی باید نسبت به گذشته افزایش یابد و تعاملات در امور گوناگون تقویت شود.
صالحی گفت: در راستای معرفی پتانسیل ها و ظرفیت های استان در سطح کشور بخش روابط عمومی نقش موثری خواهد داشت.
نماینده عالی دولت در ادامه به نقش موثر زنان در دوره های مختلف اشاره داشت و افزود: وجود زنان توانمند در دوران انقلاب و پس از آن موجب حضور گسترده و فعال مردان در صحنه های مختلف شده است.
محمد رضا صالحی گفت: درامور زمامداری کشور نباید نگاه جنسیتی وجود داشته باشد چرا که این نگاه مشکل ساز است و باید از زنان توانمند و کارآمد در امور مختلف بهره برد .
صالحی تاکید کرد: تحقق سیاست های کلان و اصلی کشور می تواند با مشارکت و حضور موثر زنان در انتخابات شوراهای شهر و روستا اجرایی شود.
گفتنی است در این مراسم ملیحه یغمایی به عنوان مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری وعلی اصغر ایزدی به عنوان مشاور استاندار و مسئول روابط عمومی استانداری معرفی و از زحمات مهردخت قوپرانلو و ولی قلیچی قدردانی شد.