تبیان، دستیار زندگی
تبیان به نقل از گزارش خبرگزاری مهر، آیین پایانی سی ونهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش بانوان در رشته های قرائت، وحفظ با حضور حجت الاسلام علی محمدی رییس سازمان اوقاف و محمد باقر نوبخت، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی برگزار شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دولت آماده حمایت از فعالیت های قرآنی بانوان است

 فعالیت های قرآنی بانوان

تبیان به نقل از گزارش خبرگزاری مهر، آیین پایانی سی ونهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش بانوان در رشته های قرائت، وحفظ با حضور حجت الاسلام علی محمدی رییس سازمان اوقاف و محمد باقر نوبخت، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی برگزار شد.

محمدباقر نوبخت، در این مراسم با قدر دانی از سازمان اوقاف در بر گزاری این مسابقات اظهار کرد: از دو منظر به این رخداد مهم و قابل تقدیس نگاه می کنم، اول به عنوان یک شهروند گیلانی از این اجتماع مبارک و مقدسی که در گیلان شکل گرفت، استقبال می کنم و مفتخرم از اینکه میزبانی را ما گیلانیان عهده دار شدیم.

وی افزود: من به عنوان سخنگوی دولت از سازمان اوقاف، استانداری گیلان و اداره کل اوقاف گیلان به سبب برگزاری این دوره از مسابقات سپاسگزاری می کنم.

وی در خصوص حمایت از عوامل قرآنی، افزود: قبل از اینکه در خدمت شما باشم از حجت الاسلام محمدی، رئیس سازمان اوقاف در خصوص اعتبارات جاری و عمرانی اوقاف در رابطه با برگزاری این مجالس پرسش کردم. آنچه که مسئولان اوقاف مقتضی می دانند من در حمایت از بانوان گرامی انجام وظیفه می کنم.

نوبخت با بیان اینکه برخی از کشورها می خواستند با کاهش قیمت نفت ایران را تحت تاثیر بگذراند در حالیکه اکنون خود بدترین وضعیت اقتصادی را دارند، ادامه داد: افت شدید قیمت نفت باعث شد بخشی از منابع نفتی را پیش فروش کنیم وآنچه ۶ ماه امسال بدست آوردیم پاسخگوی شش ماهه دوم سال گذشته بود ولی الان شرایط مناسبتری نسبت به آنانکه این وضعیت را ایجاد کردند، داریم.

وی اضافه کرد: عده ای به قرآن ما حمله ور شدند که تردید ندارم با عمل به قرآن و با نشان دادن چهره مهربان قرآن از اسلام، می توان با تفکرات داعش مبارزه کرد و لذا باید از این نوع اندیشه های قرآنی و اسلامی حمایت کنیم.

احمدرضا لطفی از ایلام قاری نوجوانی بود که در این مراسم آیاتی از کلام الله مجید را قرائت کرد.

در این مراسم همچنین از خانواده شهیدان یوسفی، کریم بخش، قناد تجلیل و قدردانی شد.


منبع:
خبرگزاری مهر
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .