تبیان، دستیار زندگی
این جمله پرمغز، بامسمی و پرمحتوا که جهان باقی است، تا عالمان باقی است نیز برگرفته از سنت خداوند برای نگه داشت و حفظ این حقیقت تاریخی است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عالمان دینی شایسته ترین حاملان میراث گذشته به آیندگان هستند

title

تبیان به نقل از گزارش ایرنا، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی عصر سه شنبه در نشست هماهنگی بزرگداشت چهارمین سالگرد عروج ملکوتی آیت الله ملک حسینی نماینده فقید و سابق ولی فقیه در استان، اظهار داشت: این مهم نیز خود تضمین کننده یک حقیقت آشکار از ضرورت پاسداشت این عالمان دینی است.
وی تصریح کرد: این جمله پرمغز، بامسمی و پرمحتوا که جهان باقی است، تا عالمان باقی است نیز برگرفته از سنت خداوند برای نگه داشت و حفظ این حقیقت تاریخی است.
نماینده مردم کهگیلویه و بویر احمد در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: در بسیاری از اتفاقات شامل عزت و ذلت، رشد و رکود و یا فقر و غنا اختیار انسان دخیل است اما در بروز و ظهور بسیاری از این پیام ها نیز نشانه ای از حقیقت آشنایی وجود دارد.
آیت الله ملک حسینی عالمان دینی را از نظر سنت الهی شایسته بقا و عزت در هستی دانست و افزود: شمر و یزیدیان خواستند که نور خدا را خاموش کنند، امام حسین (ع) را شهید کردند که جسمش نباشد، اما اراده خداوند بر بقا عزت و حفظ این نور تا قیامت باقی است.
وی با تقدیر از حضور باشکوه مردم متدین، ولایتمدار و قدرشناس کهگیلویه وبویراحمد در آیین تشییع و تدفین مرحوم آیت الله سید کرامت ملک حسینی نماینده فقید و پیشین ولی فقیه در استان، گفت: این حضور باشکوه نشان از عزت و پایداری مردم این خطه نسبت به انقلاب و روحانیت داشت.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویر احمد به برگزاری چهارمین سالگرد عروج ملکوتی این عالم ربانی در 12 آبان سال جاری اشاره کرد و گفت: برگزاری این آیین نیز برای پاسداشت و حفظ عزت، کرامت و قدرشناسی بدست آمده در آن آیین باشکوه تشییع است.
چهارمین سالگرد عروج ملکوتی عالم ربانی آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی نماینده فقید و سابق ولی فقیه در استان روز چهارشنبه 12 آبان سال جاری در مصلی امام خمینی (ره) یاسوج برگزار می شود.
آیت الله العظمی سید کرامت الله ملک حسینی نماینده فقید مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه در استان، در سحرگاه جمعه 12 آبان سال 1391 پس از تحمل دوره ای بیماری در شیراز دعوت حق را لبیک گفت و در جوار حرم مطهر جدش امام زاده شاه قاسم(ع) در یاسوج آرام گرفت.
خبرنگار:حمید جهان** انتشار دهنده: حسینعلی راشکی



منبع:
www.irna.ir
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .