تبیان، دستیار زندگی
تبیان به نقل از گزارش ایرنا، مدیر دبستان ابتدایی پسرانه حضرت امیر (ع) آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج در این جشن گفت: قرآن پیام روشن الهی است که همه انسان ها را به درستی و رستگاری دعوت می کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری جشن قرآن کتاب زندگی در آموزش و پرورش ناحیه سه کرج

title

تبیان به نقل از گزارش ایرنا، مدیر دبستان ابتدایی پسرانه حضرت امیر (ع) آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج در این جشن گفت: قرآن پیام روشن الهی است که همه انسان ها را به درستی و رستگاری دعوت می کند.
معصومه نظریان اظهارکرد: از صدر اسلام تا کنون در میان مسلمانان ، توانایی خواندن و فهمیدن این پیام جاودانه از مهمترین ارکان تعلیم و تربیت بوده است که در ایران اسلامی دانش آموزان از پایه اول ابتدایی در مدارس با پیام های قرآن کریم آشنا می شوند.
وی با اشاره به اینکه درس قران کریم در بین دوره های تحصیلی از اهمیت ویژه ای برخوردار است خاطر نشان شد: به منظور توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی در میان دانش آموزان در نظام تعلیم و تربیت مدارس قرآنی نیز در کشور راه اندازی شده است.
مدیر دبستان پسرانه حضرت امیر (ع) آموزش و پرورش ناحیه سه کرج قرآن کریم را بی مانند ترین مجموعه در عالم دانست و یادآور شد: این کتاب آسمانی برای هدایت و راهبری انسان به سعادت ابدی نازل شده که در خانه و مدرسه باید با نگاه ویژه ای به پیام های آموزشی - تربیتی ارزنده آن پرداخت و آینده سازان ایران اسلامی را با رهنمودهایش آشنا کرد.
نظریان گفت: والدین و معلمان دو الگوی مهم و تاثیر گذار برای دانش آموزان در خانه و مدرسه هستند که با قرائت روزانه آیاتی از قرآن کریم و بیان معانی آن با زبانی ساده می توانند بستر مناسب گرایش دانش آموزان به علوم قرآنی را در جامعه بوجود آورند.
در این جشن قرآنی که اولیای دانش آموزان نیز حضور داشتند 65 دانش آموز کلاس اولی با کلام وحی با زبان هنر و قلم در قالب شعر، داستان ، نقاشی، نمایش عروسکی آشنا شدند.
در بین دانش آموزان نیز کیک جشن قرآنی کلاس اولی ها با همخوانی یا امام حسین (ع ) نیز توزیع شد.
دبستان پسرانه ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج 521 دانش آموز دارد که در این جشن قرآنی ندای لبیک یا امام حسین (ع) سر دادند.
2819/ 6155 خبرنگار: مهین مالمیر** انتشار دهنده : محمد عزیزپور


منبع:
www.irna.ir
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .