تبیان، دستیار زندگی
رشته «تفسیر آیات برگزیده قرآن» با محوریت مفاهیم و تدبر سوره مبارکه صف به سایر رشته های آزمون اضافه شده و به ١١٠ نفر از برگزیدگان این آزمون کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به مبلغ پنج میلیون ریال اهدا خواهد شد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آزمون فهم قرآن ویژه آموزش و پرورش برگزار می شود

آزمون فهم قرآن ویژه آموزش و پرورش

تبیان به نقل از گزارش روز سه شنبه گروه فرهنگی ایرنا تفاهم نامه ای با موضوع برگزاری آزمون سراسری به سوی فهم قرآن ویژه کارکنان وزارت آموزش و پرورش میان معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز برنامه ریزی و آموزش منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش امضا شد.
بر اساس این تفاهم نامه و با توجه به گستردگی کارکنان وزارت آموزش و پرورش ثبت نام کارکنان وزارت آموزش و پرورش در آزمون به سوی فهم قرآن که با محوریت مفاهیم سوره مبارکه صف برگزار می شود از ٢٠ آبان ماه آغاز و تا ١٠ آذر ماه ادامه خواهد داشت.
به گزارش معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آزمون الکترونیکی ویژه کارکنان وزارت آموزش و پرورش پنجشنبه دوم دی ماه برگزار می شود.
همچنین آن دسته از کارکنان آموزش و پرورش که در آزمون الکترونیکی ثبت نام کرده اند طبق توافق امروز بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت آموزش و پرورش باید در آزمون تاریخ 2 دی ماه شرکت کنند.
آزمون الکترونیکی ویژه کارکنان سایر دستگاه های دولتی طبق برنامه، چهارشنبه١٩ آبان ماه برگزار می شود.
بر اساس مفاد این تفاهم نامه علاوه بر صدور گواهی نامه برای پذیرفته شدگان در این آزمون، ٢٨ ساعت ضمن خدمت آموزش تفسیر آیات برگزیده سوره مبارکه صف (بر اسا کد رشته جدید) درنظر گرفته می شود.
این تفاهم نامه به امضای حجت الاسلام محمدرضا حشمتی معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اسفندیار چهاربند رئیس مرکز برنامه ریزی، آموزش منابع انسانی و فن آوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش رسیده است.



** آزمون آزمایشی سوره صف فردا برگزار می شود


به گزارش ایرنا از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر اساس توافق صورت گرفته با سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، به منظور توسعه مفاهیم و معارف قرآن، رشته مستقلی ویژه کارکنان دستگاه های اجرایی دولت در پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت پیش بینی شده است.
این آزمون به صورت الکترونیکی روز چهارشنبه ١٩ آبان ماه برگزار می شود و کتاب به سوی فهم قرآن (با محوریت سوره صف) به عنوان منبع اصلی آزمون الکترونیک سراسری قرآن و عترت ویژه کارمندان دولت تعیین شده که نسخه الکترونیکی این کتاب در پایگاه اطلاع رسانی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشانی www.quranedu.ir و نسخه مکتوب آن نیز از طریق ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها قابل دریافت است.
رشته «تفسیر آیات برگزیده قرآن» با محوریت مفاهیم و تدبر سوره مبارکه صف به سایر رشته های آزمون اضافه شده و به ١١٠ نفر از برگزیدگان این آزمون کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به مبلغ پنج میلیون ریال اهدا خواهد شد.
اولین آزمون آنلاین آزمایشی مفاهیم سوره صف با چهارشنبه گذشته با حضور هزار و 800 شرکت کننده برگزار شد و قرار است دومین آزمون آزمایشی چهارشنبه پنجم آبان از ساعت 10 تا 12 برگزار شود.
علاقمندان به شرکت در این آزمون با مراجعه به سایت quranexam.ir و وارد کردن کد ملی و شماره تلفن همراه خود، می توانند در این آزمون آزمایشی شرکت کنند.
نام نویسی در پانزدهمین دوره آزمون های سراسری قرآن و عترت برای موسسات قرآنی و عموم علاقمندان به پایان رسیده است و برای کارکنان دولت تا ٨ آبان ماه ادامه دارد.
فراهنگ**1003*1027**دریافت کننده: محمدرضا جعفرملک*انتشاردهنده:محمدجواددهقانی


منبع:
www.irna.ir
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .