تبیان، دستیار زندگی
معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ظهر امروز از موسسه تبیان بازدید کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حجت الاسلام حشمتی:

تبیان؛ مجموعه ای فنی و اعتقادی است

معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ظهر امروز از موسسه تبیان بازدید کرد.

هومن بهلولی- روابط عمومی

بازدید حجت الاسلام حشمتی از موسسه تبیان

به گزارش تبیان، حجت الاسلام حشمتی؛ معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیئت همراه، به منظور بررسی جوانب همکاری در زمینه تولید پورتال جامع قرآنی کشور، با مدیران موسسه تبیان، دیدار کرد.

حجت الاسلام حشمتی، در حاشیه این دیدار به خبرنگار تبیان گفت: موسسه تبیان یک مجموعه فنی همراه با اعتقادات دینی می باشد که در راستای اقتصاد مقاومتی حرکت کرده و سعی داشته تا با کمترین امکانات، بیشترین بازدهی را عرضه می کند.

وی افزود: حمایت های بشتر دولت و سازمان تبلیغات اسلامی از موسسه تبیان، موجب خواهد شد تا دستاوردهای بیشتر و درخشان تری نسبت به گذشته داشته باشد.

معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علت انتخاب موسسه تبیان به عنوان پیمانکار طراحی پورتال جامع قرآنی کشور را، نزدیک بودن فعالیت های این مجموعه با قرآن و آموزه های دینی عنوان کرد و گفت: سابقه و تجربه موسسه تبیان، نقش پررنگی در این انتخاب داشته و می تواند در طراحی پورتال جاممع قرآنی کشور کمک فراوانی به وزارت خانه داشته باشد.

وی عنوان داشت: مراحل اداری امضای تفاهم نامه همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه تبیان، در هفته جاری به اتمام رسیده و طراحی پورتال جامع قرآنی کشور در هفته آتی وارد فاز عملیاتی خواهد شد.

حجت الاسلام حشمتی، هدف از طراحی پورتال جامع قرآنی کشور را ارتباط نزدیکتر، ارائه محتواهای صحیح و همچنین مدیریت بهتر با فعالان جامعه قرآنی کشور توصیف کرد.