تبیان، دستیار زندگی
نشست کارگروه تخصصی تولید محتوای رسانه ای تبیان با رویکرد اسلامی و موضوعات و تعالیم دینی در بیجار برگزار شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جلسه تولید محتوای رسانه در بیجار برگزار شد

نشست کارگروه تخصصی تولید محتوای رسانه ای تبیان با رویکرد اسلامی و موضوعات و تعالیم دینی در بیجار برگزار شد.

هومن بهلولی- روابط عمومی

جلسه تولید محتوای رسانه در بیجار

به گزارش روابط عمومی، حجت الاسلام جلیل مختاری نیا در این جلسه که با حضور مسئول برنامه ریزی رسانه استان و پرسنل این اداره در سالن جلسات کوثر برگزار شد به اهمیت رسانه در عصر حاضر اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه در عصر حاضر دشمنان به وسیله جنگ نرم در حال ضربه زدن به باور های جوانان ما هستند باید هوشیار بود و به مقابله با آسب های ناشی از این بخش پرداخت.

وی افزود:خوشبختانه سازمان تبلیغات اسلامی در این زمینه به خوبی وارد شده و توانسته با اجرای برنامه های مدون و تولید و تقویت محتوای رسانه ای به مقابله با تهدید دشمنان بپردازد.

در ادامه این جلسه کارشناس برنامه ریزی فعالیت های رسانه ای استان به فراگیری رسانه در جامعه امروز اشاره کرد و گفت:امروز رسانه با توجه به اینکه عمری کمتر از 50 سال دارد در جامعه بسیار فراگیر شده است.

داودی افزود:طبق نظر سنجی که از سطح شهرستان ها در خصوص عمده مشکلاتی که فضای آن شهرستان با مواجه بوده اند استفاده از فضای مجازی و رسانه بوده است و این نشان از اهمیت توجه به این بخش را دارد.

جلسه تولید محتوای رسانه در بیجار

وی ادامه داد: متاسفانه شبکه های اجتماعی و نحوه استفاده نا درست از آن باعث ایجاد معضلات بسیاری از جمله طلاق در بین زوج های جوان شده است.

وی به اهمیت توجه به آسیب های فضای مجازی اشاره کرد و گفت: باید آسیب های این فضا به خوبی شناسایی شود و با تولید محتوا های مناسب و ترویج ارزش های دینی به مقابله با تهدید های دشمنان بپردازیم.

کارشناس برنامه ریزی فعالیت های رسانه ای استان در بخش دییگری از سخنان خود به پایگاه اطلاع رسانی تبیان کردستان اشاره کرد و بیان داشت: خوشبختانه تبلیغات اسلامی استان کردستان با ایجاد پایگاه کامل و جامع اطلاع رسانی تییان کردستان توانسته در مقابله با اسیب هایی ناشی از فضای رسانه گام بردارد.

وی ادامه داد: درهمین راستا و به منظور تقویت منابع محتوایی این پایگاه کارکنان و پرسنل هر اداره باید ماهانه اقدام به ارسال مقاله در زمینه های گوناگون کنند.

داودی به ساختار ارسال مطالب اشاره کرد و گفت: مطالب ارسالی باید بین 600 تا 1200 کلمه و بر اساس رشته و یا رسته شغلی ارسال شود.