تبیان، دستیار زندگی
محصولات فرهنگی حوزه دیجیتال با ایران پلیز و بردیا با حضور حجت الاسلام محمدعلی زم در نمایشگاه رسانه های دیجیتال رونمایی شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رونمایی از دو محصول جدبد در نمایشگاه رسانه های دیجیتال

محصولات فرهنگی حوزه دیجیتال با ایران پلیز و بردیا با حضور حجت الاسلام محمدعلی زم در نمایشگاه رسانه های دیجیتال رونمایی شد.

هومن بهلولی- روابط عمومی

رونمایی از دو محصول جدبد در نمایشگاه رسانه های دیجیتال

به گزارش تبیان، در این مراسم که سید مرتضی موسویان مشاور وزیر و رییس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور داشت، ابتدا کلیپی از دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال پخش شد.
در ادامه حمید افسری مدیر پروژه بازی «بردیا» گفت: بعد از ساخت فیلم «300» سعی کردیم یک بازی بسازیم که بتواند فرهنگ غنی و توحیدی ایرانیان را معرفی کنیم.
وی افزود: این بازی بیش از پنج ساعت زمان دارد که اواخر پاییز وارد بازار می شود و سعی داریم نسخه انگلیسی آن را بهار سال آینده به بازارهای بین المللی عرضه کنیم.
به گزارش ایرنا، این بازی به نبرد میان آریوبرزن، سردار بزرگ ایرانی و اسکندر مقدونی می پردازد و «بردیا» یک شخصیت فرعی است که برای جذاب تر شدن داستان، وارد میدان می شود و در انتهای بازی به سپاه آریوبرزن می پیوندد.
همچنین در ادامه این مراسم، دومین محصول، سامانه «ایران پلیز» (Iran Plays) بود که پس از پخش کلیپی از آن رونمایی شد.
مدیر این شرکت در این مراسم با اشاره به محصول خود، گفت: این محصول یک نرم افزار چند رسانه ای است که قابلیت انتشار فیلم و صوت و عکس را دارد. ضمن آنکه بازی ای هم درون نرم افزار ویژه نمایشگاه طراحی شده است.
ایران پلیز نوعی نرم افراز تلفن همراه است. در این بستر نرم افزاری که تاکید بر ارائه محتوا با مخاطب دارد، انواع فیلم، موسیقی و نرم افزار به صورت یکپارچه در دسترس کاربر خواهد بود.
دهمین نمایشگاه ملی رسانه های دیجیتال تا هفتم آبان ماه از ساعت10تا20 در مصلای امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان و بازدیدکنندگان است.