تبیان، دستیار زندگی
انیمیشن سینمایی «فیلشاه» به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه کنندگی حامد جعفری، قصه بچه فیلی به نام «شادفیل» را روایت میکند که بسیار دست و پا چلفتی است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

علی رغم ادعاها،یک نهاد حمایت کرد

انیمیشن سینمایی «فیلشاه» به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه کنندگی حامد جعفری، قصه بچه فیلی به نام «شادفیل» را روایت میکند که بسیار دست و پا چلفتی است.

بخش سینما و تلویزیون تبیان

title

حامد جعفری در خصوص دلایل همکاری گروه «هنر پویا» با بنیاد فارابی افزود: بنیاد سینمایی فارابی در راستای حمایت از تولید انیمیشن در کشور و بر اساس سیاست های حمایتی این نهاد از سرمایه گذاری در «فیلشاه» استقبال نمود و برای مشارکت در آن نیز نظیر برخی از سرمایه گذاران شبه دولتی شرایط عجیب و غریب و خارج از استانداردی در حوزه سینما نداشت. لذا ما نهایتا توانستیم برای مشارکت این نهاد در کارمان به تفاهم برسیم.

او ادامه داد: این دومین همکاری گروه «هنر پویا» با بنیاد فارابی است و تجربه خوب و موفق همکاری با این بنیاد در فیلم سینمایی «شاهزاده روم»، زمینه ساز سرمایه گذاری فارابی در تولید انیمیشن سینمایی «فیلشاه» بوده است.

انیمیشن سینمایی «فیلشاه» به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه کنندگی حامد جعفری، قصه بچه فیلی به نام «شادفیل» را روایت میکند که بسیار دست و پا چلفتی است. در توضیح اولیه این انیمیشن آمده است: "در جنگلی در آفریقا رئیس گله فیل ها صاحب فرزندی می شود که همه انتظار دارند جانشین رئیس گله باشد، اما برخلاف تصور همه «شادفیل» بسیار دست و پا چلفتی است و هیکل گنده اش همیشه سبب تخریب و خرابکاری می شود... ."

گفته می شود؛گروه «هنرپویا» اولین کنسرسیوم فرهنگی هنری در بخش خصوصی است که توسط موسسات فرهنگی هنری هفت سنگ و سلوک افلاکیان با شعار "فرزندانتان را آسوده خاطر به سینما بیاورید" پایه گذاری شده و در اولین قدم نیز انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» را با همین شعار در سینماهای کشور عرضه کرد و توانست با فروش ٥ میلیارد تومانی عنوان سومین فیلم پربیننده سال 94 را از آن خود سازد.

این گروه در تلاش است تا دومین انیمیشن سینمایی خود را با نام «فیلشاه» به سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر برساند.


منبع: ایسنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .