تبیان، دستیار زندگی
موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان با طراحی «دیوار رسانه...» میزبان دلنوشته ها و عقاید مخاطبین دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال می باشد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دیوار رسانه در غرفه تبیان

موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان با طراحی «دیوار رسانه...» میزبان دلنوشته ها و عقاید مخاطبین دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال می باشد.

هومن بهلولی- روابط عمومی

دیواره رسانه ...

به گزارش تبیان، در طراحی غرفه تبیان، دیواره هایی تعبیه شده است که مختص بازدیدکنندگان می باشد که یکی از آن ها، «دیواره رسانه...» می باشد.

هدف از ایجاد «دیواره رسانه...» در غرفه تبیان، جذب مشارکت کاربران در فضای نمایشگاهی و همچنین دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات آن ها در خصوص فضای رسانه ای کشور عنوان شده است.

بدین صورت که بازدیدکنندگان می توانند در موضوعات «رسانه و تاثیرات آن برجامعه»، «رسانه و جنگ نرم»، «رسانه های دیجیتال» و «رسانه های مجازی و شبکه های اجتماعی» نظرات خود را بر روی این دیواره ثبت و ماندگار کنند.

طراحی «دیواره رسانه...» به گونه ای است که تصویر جستجوگر اینترنتی را تداعی کرده و بازدیدکنندگان در حال جستجوی مطالبی با عنوان رسانه و چهار موضوع ذکر شده می باشند و متن های نوشته شده توسط آن ها نتیجه چنین جستجویی را نشان می دهد.

دیوار کودک و رسانه

همچنین در بخش دیگری از غرفه تبیان، دیواره ای با نام «کودک و رسانه» مخصوص طرح هنر و خلاقیت کودکان و نوجوانان تعبیه شده است که نمایشگر آثار هنری خلق شده توسط کودکان و نوجوانان با موضوع رسانه در محل غرفه تبیان می باشد.

گفتنی است، تعامل نزدیک و رو در رو با کاربران، مهمترین هدف موسسه تبیان برای حضور در نمایشگاه ها می باشد.