تبیان، دستیار زندگی
فدراسیون اسکی که با انتخاب سیدعبدی افتخاری به عنوان رئیس شانس زیادی برای برون رفت از شرایط نابسامان اخیر و پایان برخی انحصارطلبی ها دارد هنوز بدون دبیر و نائب رئیس بانوان به کار خود ادامه می دهد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فدراسیون اسکی همچنان در انتظار دبیر و نایب رئیس بانوان

فدراسیون اسکی که با انتخاب سیدعبدی افتخاری به عنوان رئیس شانس زیادی برای برون رفت از شرایط نابسامان اخیر و پایان برخی انحصارطلبی ها دارد هنوز بدون دبیر و نائب رئیس بانوان به کار خود ادامه می دهد.

بخش ورزشی تبیان
اسکی

اگرچه مدت خیلی زیادی از آغاز کار رئیس جدید این فدراسیون نمی گذرد اما باید این را هم به خاطر داشت که اسکی تنها حدود ۴ ماه از سال را فعالیت رسمی خواهد داشت و انتخاب این دو گزینه اصلی در آستانه آغاز فصل اسکی ۹۵ یکی از الزامات است.

در حال حاضر بهرام ساوه شمشکی پسر رئیس چندین ساله این فدراسیون (رئیس دو دوره قبل) که در دوران ناصر طالبی از فدراسیون کنار رفت و در زمان سرپرستی سعادتمند در این فدراسیون بالاترین سمت اجرایی یعنی دبیری فدراسیون را از آن خود کرد هنوز هم در همین پست مشغول به فعالیت است. او هرچند منتقدان زیادی هم دارد اما پرشانس ترین گزینه برای تصدی دوباره دبیری  فدراسیون را دارد.

اما در طرف دیگر بخش بانوان فدراسیون اسکی همچنان بدون نایب رئیس است. گرچه نایب رئیسان قبلی آن نیز تقریبا فرمایشی کار می کردند و عملا در طی سالیان اخیر حرکت چندان مثبتی در بخش بانوان دیده نشد. انتخاب یک مهره کاربلد، تخصصی و دارای وقت کافی برای فعالیت در این بخش بسیار دشوار به نظر می رسد.

گرچه فدراسیون اسکی حتی اگر گزینه های مورد نظر خود را انتخاب کرده باشد فعلا پشت دربهای وزارت ورزش باقی می ماند تا وزیر انتخاب شود و شاید یکی از فدراسیون های متضرر از استعفای گودرزی همین اسکی باشد که حالا همچنان باید منتظر بماند.

سید عبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی نیز در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به این سوال که آیا هنوز دبیر و نایب رئیس بانوان خود را انتخاب نکرده اید گفت: ما گزینه های مدنظر خود را انتخاب و آماده معرفی به وزارت ورزش و جوانان بودیم اما با استعفای وزیر ورزش و جوانان این پروسه خود به خود به تعویق می افتد که امیدواریم هرچه سریعتر موفق به معرفی گزینه های مدنظر و تایید از سوی وزارت ورزش و جوانان باشیم.


منبع : خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .