تبیان، دستیار زندگی
ت در آستانه ماه مبارك رمضان، آیت الله مشكینی در جمع طلاب و مسئولین جامعة‌الزهرای ـ س ـ قم بر اهمیت تعلیم و احكام دین از سوی مبلغین تأكید كردند . رئیسمجلس خبرگان در این جلسه با قرائت روایتی از امام حسن عسگری ـ ع ـ ب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

طلاب علاوه بر نماز‌های واجب، نوافل را انجام ندهند چه ت

در آستانه ماه مبارك رمضان، آیت الله مشكینی در جمع طلاب ومسئولین جامعة‌الزهرای ـ س ـ قم بر اهمیت تعلیم و احكام دین از سوی مبلغین تأكیدكردند.

رئیسمجلس خبرگان در این جلسه با قرائت روایتی از امام حسن عسگری ـ ع ـ بیان كرد: هر كهوظایف و مسائل دینی را نمی‌داند از مصادیق یتیمان امت رسول الله ـ ص ـ است و وظیفهشما آن است كه مردم را با اصول و فروع آشنا كرده و آنان را به ائمه ـ ع ـبرسانید.
آیت الله مشكینی در این جلسه كه در آستانه ماه مبارك رمضان برگزارمی‌شد، بر اهمیت دادن به كم و كیف نماز تأكید و بیان داشت: اگر طلاب علاوه برنماز‌های واجب، نوافل را انجام ندهند چه تفاوتی با عوام خواهند داشت؟
وی باقدردانی از زحمات حجت الاسلام طباطبایی در تأسیس این مركز علمی خاطر نشان كرد: اینمكان از مصادیق مساجدی است كه بنای آن بر پرهیزگاری است.
وی ابراز امیدواری كردكه طلاب این مركز از كسانی باشند كه دین را از قم به تمام عالم منتشر كنند و قرآنمظلوم را یاری نمایند.
در ابتدای جلسه، حجت الاسلام جوان‌، مسئول بخش آموزشجامعة‌‌الزهرا ـ س ـ از حضور آیت الله مشكینی در آستانة ماه مبارك رمضان قدردانی واز انتشار نشریه عمومی جامعة‌‌الزهرا ـ س ـ با نام «نامه جامعه» خبر داد.
منبع : رسا