تبیان، دستیار زندگی
تبیان به نقل از گزارش خبرگزاری مهر، امسال در حاشیهٔ سی و نهمین دورهٔ مسابقات سراسری قرآن کریم، کتابی با عنوان علما و اُنس با قرآن کریم تهیه و تنظیم شده است؛ این کتاب قصه هایی ست کوتاه از سبک زندگی قرآنی عالمان دینی و محتوی این کتاب به مسابقه گذاشته شده اس
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسابقه کتابخوانی علما و انس با قرآن کریم  برگزار می شود

مسابقه کتابخوانی علما و انس با قرآن کریم

تبیان به نقل از گزارش خبرگزاری مهر، امسال در حاشیهٔ سی و نهمین دورهٔ مسابقات سراسری قرآن کریم، کتابی با عنوان علما و اُنس با قرآن کریم تهیه و تنظیم شده است؛ این کتاب قصه هایی ست کوتاه از سبک زندگی قرآنی عالمان دینی و محتوی این کتاب به مسابقه گذاشته شده است. جهت شرکت در مسابقهٔ بزرگ کتابخوانی «علماء و انس با قرآن» لازم است ابتدا فایل کتاب را دریافت نموده و با دقت مطالعه نمایید؛ سپس فایل سؤالات را دریافت کرده و طبق دستورالعمل زیر به سوالات پاسخ دهید.

شیوه شرکت در مسابقه بسیار آسان است. شما شمارهٔ گزینه های صحیح را، در قالب یک عدد، به سامانهٔ پیامکی ما به شماره ۱۰۰۰۰۱۱۴۰۰۰ ارسال می فرمایید! مثلاً، اگر پاسخ صحیح ده سؤال اول گزینه ۱ و ده سؤال دوم گزینه ۲ باشد، شما این رقم را ارسال می کنید: ۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲

تمامی اعداد را بلافاصله پشت سر هم بنویسید و میان اعداد فاصله و نقطه نگذارید. همچنین نیازی به ارسال اسامی نیست. اگر به امید خدا در مسابقه برگزیده شوید، با شما تماس خواهیم گرفت و مشخصات شما را درخواست می کنیم. به این نکته هم دقت کنید که شما نمی توانید در مسابقه، بیش از یک بار با یک شماره تلفن همراه شرکت کنید؛ و اگر این اتفاق بیفتد، از شرکت در قرعه کشی محروم می شوید.

در کنار این جایزه? معنوی، برای افرادی که در این مسابقه شرکت کنند و به تمامی سوالات پاسخ صحیح بدهند، 14 جایزه? کمک هزینه? عتبات عالیات به قیدقرعه تقدیم می شود. امیدواریم که شما یکی از برندگان این جوایز باشید.

تمامی مواد مسابقه و اطلاع رسانی مسابقه در سایت رسمی مسابقات قرآن به نشانی http://www.quraniran.ir/ و همچنین کانال تلگرام مسابقات به نشانی @mosabeghatequran قابل دریافت و مشاهده است.

تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ۵ آبان ماه ۱۳۹۵ برای شرکت در این مسابقه زمان دارید.

مدت شرکت در مسابقه و ارسال پاسخ های صحیح محدود است! پس زودتر دست به کار شوید و این چند روز را بیش ازپیش، معطر به عطر قرآن و کلمات الهی کنید؛ و چه جایزه ای بزرگ تر از این عطر خوشِ قران؛ که زندگی شما را پُر می کند.

در کنار این جایزهٔ معنوی، برای افرادی که در این مسابقه شرکت کنند و به تمامی سؤالات پاسخ صحیح بدهند، ۱۴ جایزهٔ کمک هزینهٔ عتبات عالیات به قیدقرعه تقدیم می شود. امیدواریم که شما یکی از برندگان این جوایز باشید.

زمان قرعه کشی و اعلام نتایج: جمعه ۷ آبان ماه ۱۳۹۵

دعوت دیگران به انجام کار خیر، شما را در ثواب هرکسی که آن کار را انجام می دهد، شریک می کند! این فرصت طلایی را از دست ندهید و این کتاب را از هر طریقی که می توانید، به دست دیگران برسانید یا آن ها را دعوت کنید تا در این مسابقه شرکت کنند؛ حضوری یا مجازی


منبع:
خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .