تبیان، دستیار زندگی
Easy Touch اپلیکیشنی برای گوشی های اندروید است که یک میانبر شناور از امور اصلی در موبایل را همیشه و همه جا در اختیار کاربران قرار می دهد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اپلیکیشن Easy Touch

شبیه ساز میانبر لمسی آیفون برای اندروید

Easy Touch اپلیکیشنی برای گوشی های اندروید است که یک میانبر شناور از امور اصلی در موبایل را همیشه و همه جا در اختیار کاربران قرار می دهد

بخش دانش و زندگی تبیان
اپلیکیشن easy touch

Easy Touch اپلیکیشنی برای گوشی های اندروید است که یک میانبر شناور از امور اصلی در موبایل را همیشه و همه جا در اختیار کاربران قرار می دهد.

کاربران گوشی های آیفون ابزاری با عنوان Assistive touch در اختیار داشتند که در آن به میانبرهای مهم و پرکاربردی مانند کلید روشن/خاموش کردن وای فای، مکان یابی و ... دسترسی داشتند. اگر از کاربران گوشی های اندروید هستید و تا به امروز جویای راهی برای دسترسی به این منوی شناور در گوشی های خود بوده اید، Easy Touch اپلیکینشی ایده آل برای شما خواهد بود که با ظاهری دقیقا مشابه با همتای آیفونی خود به گوشی های اندروید آمده است که البته به لطف آزادی های بیشتر در پلت فرم اندروید، کمی در امکانات قابل ارائه، از همتای آیفونی خود بالاتر است. این برنامه که از پوسته های مختلفی نیز برخوردار است به شما امکان دسترسی به تعداد زیادی از دستورات اندرویدی مانند روشن و خاموش کردن WiFi را می دهد و به کمک آن می توانید در اجرای امور مد نظر خود از سرعت عمل بالاتری برخوردار باشید.

Easy Touch به صورت یک آیکن شناور در اختیار شما قرار خواهد گرفت و می توانید آن را به هر مکانی که دوست داشته باشید انتقال دهید. داخل تنظیمات برنامه ده ها شکل و پوسته ی مختلف برای این دکمه ی شناور در نظر گرفته شده است که می توانید با انتخاب طرح دلخواه، ظاهر آن را با محیط گوشی هماهنگ کنید. امکان کم/زیاد کردن صدا و همچنین خاموش کردن صفحه ی گوشی دو نمونه از میانبرهای ارزشمند این اپلیکیشن به حساب می آیند که به کمک آن می توانید بدون نیاز به دکمه های فیزیکی دستگاه، امور مورد نظر خود را به انجام برسانید. قابلیتی با عنوان CleanNow نیز در اپلیکیشن گنجانده شده است که عملکردی شبیه به JunkCleaner اپلیکیشن CleanMaster دارد که این امکان در کنار قابلیت قرار دادن برنامه های محبوب در این منوی متحرک، از دیگر ویژگی های این برنامه به حساب می آیند. برای دانلود این اپلیکیشن می توانید از لینک زیر استفاده کنید.


منبع زومیت
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .