تبیان، دستیار زندگی
مفهوم کسر یکی از مفاهیم پر کاربرد در ریاضی می باشد. به این منظور ما در این بخش یک بازی ساده و جذاب آموزشی قرار داده ایم تا دانش آموزان با مفهوم آن به خوبی آشنا شوند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازی کسر با موش

بازی کسر با موش


مفهوم کسر یکی از مفاهیم پر کاربرد در ریاضی می باشد. به این منظور ما در این بخش یک بازی ساده و جذاب  آموزشی  قرار داده ایم تا دانش آموزان با مفهوم آن به خوبی آشنا شوند. با استفاده از این فلش آموزشی می توان در این مبحث تمرکز پیدا کرد و تمامی مشکلات مربوط به کسر را رفع نمود. 
شیوه بازی به این صورت است که شما دانش آموزان بعد از ورود به بازی با یک صفحه  مواجه می شوید در مرکز صفحه یک گزینه وجود دارد در کنار این گزینه ها دو فلش قرمز رنگ وجود دار در این قسمت می توانید. مدل بازی را انتخاب کنید گزینه  casual برای انجام بازی به صورت رندوم به این صورت که مخرج کسر از ٢ تا ١٠ می تواند اشد. با انتخاب گزینه های بعدی که عدد می باشند تعداد کل بخش های کسر مشخص می شود. با کلیک روی گزینه start در پایین صفحه وارد بازی می شوید.
بعد از ورود با صفحه اصلی بازی یک شکل در وسط صفحه برای شما نمایات می شود شما باید تعداد قسمت های رنگ شده شکل را نسبت به تعداد کل قسمت های شکل حساب کرده و از میان ٣ جواب پایین شکل، جواب درست را انتخاب کنید.
با هر انتخاب دست اندازه موش کنار بازی تغییر می کند و بزرگ تر می شود.


برای دانلود فایل آموزشی اینجا کلیک کنید.



مرکز یادگیری سایت تبیان-علی کلوت