تبیان، دستیار زندگی
ست دكتر محمود حمدی زقزوق، وزیر اوقاف و امور اسلامی مصر در واكنش به شایعه‌پراكنی‌های بی‌اساس درباره دین اسلام مبنی بر دین خشونت و ترور بودن آن، طی سخنانی تأكید كرد: دین اسلام برای پرورش ارزش‌های اخلاقی و انسانی آمده...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دین اسلام براى پرورش ارزشهاى اخلاقى و انسانى آمده است

دكتر محمود حمدی زقزوق، وزیر اوقاف و اموراسلامی مصر در واكنش به شایعه‌پراكنی‌های بی‌اساس درباره دین اسلام مبنی بر دینخشونت و ترور بودن آن، طی سخنانی تأكید كرد: دین اسلام برای پرورش ارزش‌های اخلاقیو انسانی آمده است نه ترویج و گسترش قتل و خونریزی.

حمدی زقزوق كه درجمع اعضای جمعیت اسلامی چین كه در قاهره به سر می‌بردند سخن می‌گفت، تأكید كرد:اسلام مكتبی است متعالی كه همواره بر ارزش‌هایی مانند رحمت، عدالت، حرمت و فطرتانسان تأكید می‌كند. وی گفت: مطالب بی‌اساس و كذبی كه امروزه درباره دین اسلام رواجیافته و این دین را متهم به تعصب، خونریزی و ترور می‌كند كاملاً از اسلام به دوراست. زقزوق در ادامه به نیاز جوامع كنونی به معارف و تعالیم انسان‌ساز اسلام اشارهو تصریح كرد: باید در جهت رفع این نیازها و سیراب كردن جان‌های تشنه به معارفاسلامی و صحیح بكوشیم و این مسئله از اولویت‌های فعالیت‌های الأزهر مصر است.
منبع :خبرگزاری اخبار اسلامی