تبیان، دستیار زندگی
حو مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله حاج شیخ حسنعلی مروارید از سوی جامعه مدرسین، شورای عالی و مدیریت حوزه علمیه قم و آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه ـ س ـ در قم برگزار می‌شود. جامعه مدرسین شورای عالی و مدیریت حوزه علمیه قم و آستان...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مراسم بزرگداشت آیت الله مروارید از سوى جامعه مدرسین حو

مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله حاج شیخ حسنعلی مروارید از سوی جامعه مدرسین، شورای عالی و مدیریت حوزه علمیه قم و آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه ـ س ـ در قم برگزار می‌شود.
جامعه مدرسین شورای عالی و مدیریت حوزه علمیه قم و آستان مقدس حضرت معصومه ـ س ـ با انتشار اطلاعیه مشتركی ضمن گرامیداشت زحمات و مجاهدت‌های عالم ربانی استاد و مربی اخلاق آیت الله مروارید آورده است: ارتحال این عالم ربانی كه از استوانه‌های علمی و فقاهت بودند و عمر شریف خود را با زهد و پارسایی در راه تدریس و تربیت طلاب سپری نمود، حوزه‌های علمیه را به سوگ نشاند و ما این ضایعه اسف‌بار و جبران ناپذیر را به ساحت ولی عصر ـ عج ـ، رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید و بیت مكرم ایشان تسلیت عرض می‌كنیم.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: از علمای اعلام، فضلا، اساتید، روحانیت معظم و مردم قدرشناس دعوت می‌شود به پاس تجلیل از مقام شامخ علم و فقاهت در مجلس ختمی كه روز سه‌شنبه مورخ 21 مهرماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد اعظم قم برگزار می‌گردد، شركت فرمایند.
منبع : رسا