تبیان، دستیار زندگی
سید علیرضا حسینی، موسسه تبیان را یکی از تاثیر گذار ترین شرکت های تامین کننده محتوا برای اپراتورهای تلفن همراه دانست.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مدیر دفتر خدمات ارزش افزوده موسسه تبیان:

تبیان؛ شاه راه ارتباطی شرکت ها با اپراتورهای تلفن همراه است

سید علیرضا حسینی، موسسه تبیان را یکی از تاثیر گذار ترین شرکت های تامین کننده محتوا برای اپراتورهای تلفن همراه دانست.

هومن بهلولی- روابط عمومی

نرم افزار های ویژه تلفن همراه و تبلت موسسه تبیان

به گزارش تبیان، سید علیرضا حسینی؛ مدیر دفتر خدمات ارزش افزوده موسسه تبیان، در تشریح خدمات این بخش در دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال عنوان داشت: خدمات تلفن همراه شامل سه بخش می باشد.

وی افزود: 25 عنوان از نرم افزارهای مطرح و پرمخاطب تلفن همراه تولیدی موسسه تبیان از قبیل: الحان، تکیه، محرم، قبله نما، قرآن، نهج البلاغه، و ... از طریق wiwi direct به مخاطبین عرضه می شود.

حسینی گفت: بخش دیگری از خدمات موسسه تبیان، عرضه محصولات فرهنگی از قبیل آهنگ های پشواز، راینواز به اپراتور های تلفن همراه است که سهم عمده ای از محصولات فرهنگی اپراتوره ها را شامل می شود.

مدیر دفتر خدمات ارزش افزوده موسسه تبیان در تشرح خدمات این بخش گفت: ارائه محصولات چند رسانه ای از قبیل: پیامک، تصاویر پس زمینه، بازی و نرم افزار، بخش دیگری از خدمات ارائه شده توسط موسسه تبیان به اپراتورهای تلفن همراه است.

وی عنوان داشت: به دلیل اینکه کیفیت مناسب خدمات ارائه شده توسط موسسه تبیان به اپراتورهای تلفن همراه در طی چند سال گذشته، موسسه تبیان به عنوان شاه راه ارتباطی میان شرکت های ارائه دهنده خدمات و اپراتورهای تلفن همراه انتخاب شده و کلیه ارائه سرویس های تلفن همراه از طریق موسسه تبیان با اپراتورهای تلفن همراه صورت می گیرد.

گفتنی است، دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال از سوم تا هفتم آبان ماه، در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) پذیرای علاقمندان خواهد بود.