تبیان، دستیار زندگی
یش نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در مراسم صبحگاه مشترك نیروی انتظامی استان قم رشد سیاسی، اقتصادی و علمی را در گرو برقراری و حفظ آرامش در كشور ارزیابی كرد. حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی ضمن تبریك هفته نیروی انتظامی گف...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ثواب یك شب نگهبانى و بیدار ماندن براى حفظ امنیت و آسایش

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در مراسم صبحگاه مشترك نیروی انتظامی استان قم رشد سیاسی، اقتصادی و علمی را در گرو برقراری و حفظ آرامش در كشور ارزیابی كرد.
حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی ضمن تبریك هفته نیروی انتظامی گفت: برنامه‌های خوب نیروی انتظامی مثل جلوگیری از تردد موتور سیكلیت‌های متخلف باید تداوم داشته باشد، زیرا آنها امنیت ترافیكی را در قم و در تهران مختل كرده بودند و تعدادی در جامعه هستند كه اگر اقتدار قوی بالای سر آنها نباشد قدردان آزادی‌های مشروع نخواهند بود.
نماینده مردم قم در ادامه اظهار داشت: ثواب یك شب نگهبانی و بیدار ماندن برای حفظ امنیت و آسایش مردم از سال‌ها عبادت بیشتر است. اگر امنیت نباشد هیچ فعالیتی میسر نخواهد بود. امنیت یك نعمت بزرگ است و در سایه امنیت است كه رشد اقتصادی و علمی پیدا می‌كنیم. ‌لازم است مردم خدمت‌گزاران خود را بشناسند و به آنان احترام بگذارند.
منبع : رسا