تبیان، دستیار زندگی
ند رئیس دانشكده اصول‌الدین تهران در جمع دانش‌پژوهان این دانشكده گفت: مسئولیت ائمه اطهار ـ ع ـ هدایت بشر بود كه امروز علمای ربانی وارثان اصلی آنان می‌باشند. علامه عسگری افزود: بعد از نواب اربعه و پس از غیبت كبرای حضرت مهدی ـ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضرت حجت به لطف خود كمبودها و اشتباهات را جبران میكند

رئیس دانشكده اصول‌الدین تهران در جمع دانش‌پژوهان این دانشكده گفت: مسئولیت ائمه اطهار ـ ع ـ هدایت بشر بود كه امروز علمای ربانی وارثان اصلی آنان می‌باشند.
علامه عسگری افزود: بعد از نواب اربعه و پس از غیبت كبرای حضرت مهدی ـ ع ـ آن حضرت شیعیان را برای مراجعه به علمای شیعه یعنی كسانی كه كارشان كسب علوم دینی، روایات و فقه ائمه اطهار ـ ع ـ است، راهنمایی كردند. وی با اشاره به وقایع زندگی برخی علمای بزرگ اظهار داشت: با همه كمبودها علمای دین وظیفه خود را انجام دهند زیرا حضرت به لطف خود كمبود‌ها و اشتباهات را جبران می‌كنند.
علامه عسگری افزود: می‌شود حضرت را دید و از او كمك خواست، اما اگر كسی گفت كه من دیدم و شناختم، این شناخت را قبول نكنید زیرا حضرت زمانی به كمك ما می‌آید كه ما در آن لحظه متوجه نیستیم.
رئیس دانشكده اصول‌الدین قم هدف از تأسیس این دانشكده را آشنایی تشنگان معارف قرآنی و اهل بیت ـ ع ـ با این علوم و تربیت مبلغان دانست.
منبع : رسا