تبیان، دستیار زندگی
مجید شفیعی مدیر بخش دانش دیجیتال دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال گفت: بیش از 50 کارگاه و نشست تخصصی همزمان با دهمین نمایشگاه رسانه های برگزار خواهد شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری بیش از 50 کارگاه و نشست تخصصی در نمایشگاه رسانه های دیجیتال

مجید شفیعی مدیر بخش دانش دیجیتال دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال گفت: بیش از 50 کارگاه و نشست تخصصی همزمان با دهمین نمایشگاه رسانه های برگزار خواهد شد.

هومن بهلولی- روابط عمومی

خش دانش دیجیتال دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال

به گزارش روابط عمومی، مجید شفیعی مدیر بخش دانش دیجیتال دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال گفت: بیش از 50 کارگاه و نشست تخصصی همزمان با دهمین نمایشگاه رسانه های برگزار خواهد شد.
وی اعلام کرد اولویت برگزاری کارگاه ها و نشست های تخصصی دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال ارائه محتوای سواد رسانه ای برای مخاطبان عام به منظور مصونیت بخشی به ایشان در فضای مجازی است و اولویت دوم ما مباحث فنی و محتوایی تخصصی فضای مجازی است که فرصت ها و تهدیدهایی را متوجه کاربران می نماید و اولویت سوم ما در چیدمان کارگاه ها و نشست های تخصصی کسب و کار در فضای مجازی و اکوسیستم های درآمد زا برای تولید کنندگان محتواست.
وی افزود به کسانی که در این دوره ها حضور یابند، گواهی حضور در دوره ها بنا به درخواست ایشان اعطا خواهد شد
همچنین به شرکت کنندگان در دوره های فرهنگی استفاده صحیح از رسانه های دیجیتال شرکت می نمایند گواهی پایان دوره معتبر و مرتبط با طرح فرهنگیار اعطا می گردد مجموعه ساعات در نظر گرفته شده برای این دوره ها 24 ساعت می باشد.
شفیعی گفت: علاوه بر کارگاه ها و نشست های تخصصی رسانه های دیجیتال، فن بازار و ماراتن تولید محتوای دیجیتال نیز برگزار می گردد که علاقمندان به فعالیت در عرصه تولید و نشر محتوای دیجیتال می توانند در این رویداد ها شرکت نمایند.
در بخش دانش دیجیتال که به صورت غیر متمرکز در نمایشگاه جانمایی شده است سامانه های آموزشی برخط و تولید کنندگان و ناشران محتوای آموزشی و سواد رسانه ای محصولات و خدمات خود را ارائه می نمایند. از دیگر خدمات و محصولات این بخش، خدمات فناورانه حوزه رسانه های دیجیتال است که جذابیت فراوانی برای مخاطبان دارد.