تبیان، دستیار زندگی
؟ نماینده ولی‌ فقیه و امام جمعه اصفهان گفت: ملت ایران علیرغم سختی‌ها و مشكلات در برابر توطئه‌گران و دشمنان ایستاده است و هرگز زیر بار سلطه آنان نمی‌رود. حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

كسرى بودجه دولت چه ربطى به مردم دارد ؟

نماینده ولی‌ فقیه و امام جمعه اصفهان گفت: ملت ایران علیرغم سختی‌ها و مشكلات در برابر توطئه‌گران و دشمنان ایستاده است و هرگز زیر بار سلطه آنان نمی‌رود.
حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با انتقاد از مسئولان درباره گرانی‌ها و فشار بسیار بر مردم افزود: اگر نتوانسته‌اید خوب برنامه‌ریزی كنید و كسری بودجه دارید مردم چه تقصیری دارند؟ خوب بود دقت می‌كردید تا با كسری بودجه مواجه نشوید و بودجه را بی‌جا صرف نمی‌كردید.
وی با اشاره به روز جهانی كودك به بیان دیدگاه اسلام درباره تربیت كودكان پرداخت و گفت: ما متأسفانه در تربیت كودك دچار اشكال شده‌ایم. زمانی كه وقت تربیت كودكان است فرزندانمان را آزاد گذاشته‌ایم و موقعی كه دوران پویایی آنهاست و بر اساس دستورات اسلام باید آنها در سرنوشت خانه و خانواده و جامعه دخیل كنیم به آنها امر و نهی می‌كنیم.
امام جمعه اصفهان با بیان شعارهای غربی‌ها در حمایت دروغین از كودكان گفت: آنها در همین هفته بسیاری از كودكان فلسطین را كشتند. در افغانستان، عراق و پاكستان انسان‌ها را به خاك و خون می‌كشند و ادعای حقوق بشر سر می‌دهند، آنها بشر نیستند كه ادعای حقوق بشر می‌كنند. اینها خود را مسخره دنیا كرده‌اند.
وی اجرای برنامه‌های غیر ضروری در هفته كودك را مورد انتقاد قرار داد و افزود: روز جهانی كودك برای حمایت از كودكان بویژه كودكان بی‌سرپرست و تلاش جهانی برای حمایت و تربیت و سلامت كودكان و وضع قوانین لازم ایجاد شده است ولی متأسفانه همه چیز را عوض كرده‌ایم. به جای رسیدگی به بچه‌های محروم و بی‌پناه، برنامه‌های بیهوده اجرا می‌كنیم و میلیون‌ها تومان در كشورمان و میلیاردها در سراسر دنیا صرف این امور می‌شود.
وی در ادامه بیستمین سالگرد تأسیس وزارت اطلاعات و هفته ناجا را گرامی داشت و با تقدیر از زحمات این عزیزان گفت: امنیت ما بستگی به سربازان گمنام امام زمان ـ عج ـ دارد و همه نیازمند این نیروها هستند.
حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی در بخش دیگری از سخنان خود درگذشت عالم ربانی آیت الله شیخ حسنعلی مروارید را به ملت ایران تسلیت گفت و اظهار داشت: آن مرحوم یكی از علمای بزرگ ما در مشهد بودند كه خدمات فراوانی به اسلام و دین داشته‌اند.
منبع : رسا