تبیان، دستیار زندگی
امروز صبح دولتی ها در جلسه فراکسیون امید نامزدهای نهایی دولت برای وزارتخانه های ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی را اعلام کردند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گزینه های دولت برای 3 وزارت خانه

امروز صبح دولتی ها در جلسه فراکسیون امید نامزدهای نهایی دولت برای وزارتخانه های ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی را اعلام کردند.

بخش سیاست تبیان

وزیر، وزیر آموزش و پرورش، وزیر ورزش و جوانان، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، صالحی، سلطانی، نجفی

سرانجام پس از جنجال های فراوان به صورت غیررسمی نامزدهای نهایی سه وزارت خانه معرفی شدند. امروز صبح دولتی ها در جلسه فراکسیون امید نامزدهای نهایی دولت برای وزارتخانه های ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی را اعلام کردند.

محمدباقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و سخنگوی دولت و امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در حالی در جلسه صبح یکشنبه فراکسیون امید حضور یافتند که نوبخت در این جلسه به سوالات و انتقادات نمایندگان در خصوص تعامل دولت با فراکسیون امید پاسخ داد.

امروز نجفی به عنوان نامزد دولت به عنوان وزارت آموزش و پرورش، صالحی امیری برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سلطانی فر به عنوان نامزد وزارت ورزش به صحن مجلس معرفی شوند.

در این جلسه، امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور گزینه های دولت برای سه وزارتخانه ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی که امروز به صحن علنی معرفی خواهند شد را اعلام کرد.

بر اساس این اعلام قرار است امروز طی نامه ای نجفی به عنوان نامزد دولت به عنوان وزارت آموزش و پرورش، صالحی امیری به عنوان نامزد دولت برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سلطانی فر به عنوان نامزد وزارت ورزش و جوانان به صحن علنی مجلس معرفی شوند.

در این جلسه با اعضای فراکسیون امید پیرامون رای به کاندیداهای موردنظر دولت برای وزارتخانه های فرهنگ، ورزش و آموزش و پرورش نیز مذاکراتی صورت گرفته است.


منبع : پایگاه اطلاع رسانی تابناک