تبیان، دستیار زندگی
ب شیخ عبدالهادی الدراجی، از دستیاران مقتدا صدر در جمع خبرنگاران تأكید كرد: جریان صدر تمامی تلاش خود را برای توقف درگیری‌ها و آشفتگی‌ها در شهرك صدر به كار گرفته است. دراجی در نجف تأكید كرد: گفت‌وگوها و مذاكرات مسالمت‌آمیز م...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جیش المهدى آماده است كه فعالیتهاى مسلحانه خود را كنار ب

شیخ عبدالهادی الدراجی، از دستیاران مقتدا صدر در جمع خبرنگاران تأكید كرد: جریان صدر تمامی تلاش خود را برای توقف درگیری‌ها و آشفتگی‌ها در شهرك صدر به كار گرفته است.
دراجی در نجف تأكید كرد: گفت‌وگوها و مذاكرات مسالمت‌آمیز مستمری را با حكومت درباره توقف درگیری‌ها در شهرك صدر داشته‌ایم كه امید است درپی آن خشونت و درگیری در شهرك صدر به پایان رسد. وی گفت: در این گفت‌وگو‌ها حكومت و اشغالگران متعهد شدند كه شخصیت‌های برجسته جریان صدر را كه پیش از این دستگیر شده‌اند را آزاد كنند و دیگر آنان را تحت تعقیب قرار ندهند و خسارت‌هایی را كه به آنان و خانواده‌شان وارد آمده است را جبران كنند، در مقابل جریان صدر و سپاه المهدی نیز متعهد می‌شود كه فعالیت‌های مسلحانه‌اش را كنار بگذارد و آماده حضور در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی كشور شود.
این عضو جریان صدر تأكید كرد: بزرگان و شیوخ عشایر و قبایل عراق نقش بسیار مهمی در آرام كردن اوضاع آشفته كنونی بسیاری از شهرها دارند. وی گفت: اشغالگران نیز كه عامل اصلی بحران‌ها و آشفتگی‌هایند نیز باید به بمباران‌ها، دستگیری‌ها و كشتارهایشان پایان دهند.
منبع : خبرگزارى شیعه