تبیان، دستیار زندگی
ع آیت الله اسحاق فیاض از علمای شیعی نجف در اولین بیانیه خود درباره انتخابات و اوضاع كنونی عراق تأكید كرد: انتخابات آینده كشور، اولین گام برای اجرای عدالت و حاكمیت ملت عراق بر سرنوشت خویش است. وی تأكید كرد: انتخابات كه مهمت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مهمترین راه براى رسیدن به ثبات ، استقرار و حاكمیت ملت ع

آیت الله اسحاق فیاض از علمای شیعی نجف در اولین بیانیه خود درباره انتخابات و اوضاع كنونی عراق تأكید كرد: انتخابات آینده كشور، اولین گام برای اجرای عدالت و حاكمیت ملت عراق بر سرنوشت خویش است.
وی تأكید كرد: انتخابات كه مهمترین راه برای رسیدن به ثبات، استقرار و حاكمیت ملت عراق بر كشور است، باید در موعد مقرر برگزار شود و تأخیر از آن جایز نیست. وی گفت: شرایط امنیتی كشور كاملاً با برگزاری انتخابات مرتبط است چرا كه وضعیت امنیتی مناسب در كشور، موجب برگزاری انتخاباتی سالم و آزاد می‌گردد و پس از آن حكومتی آزاد و دموكراسی در كشور ایجاد می‌گردد.
آیت الله فیاض گفت: همه اقشار ملت عراق باید در تثبیت روند سیاسی كشورشان حضوری گسترده داشته باشند و با شناخت افرادی آگاه، صالح، كارشناس و با كفایت آنها را به عنوان نماینده ملت و خواسته‌های آنها انتخاب نمایند و بر روی كار آورند.‌ وی افزود: ائمه جمعه، خطبا، فرهنگیان و تمامی مسئولین با نفوذ بین مردم باید مردم را به شركت در انتخابات دعوت كنند و به ملت متذكر شوند كه هر كدام از آنها حق رأی و نظر دارند.
منبع : كربلاء نیوز