تبیان، دستیار زندگی
ست مجمع علمای مسلمین از نهادهای اهل تسنن عراق، جنایات روزافزون اشغالگران امریكایی و نیروهای دولت موقت عراق در شهر فلوجه و برخی دیگر از شهرهای عراق را بشدت محكوم كرد. در بیانیه این مجلس آمده است: تجاوزهای وحشیانه اشغالگران ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حمله به فلوجه و سامراء محكوم است

مجمع علمای مسلمین از نهادهای اهل تسنن عراق، جنایات روزافزون اشغالگران امریكایی و نیروهای دولت موقت عراق در شهر فلوجه و برخی دیگر از شهرهای عراق را بشدت محكوم كرد.
در بیانیه این مجلس آمده است: تجاوزهای وحشیانه اشغالگران امریكایی در فلوجه و سامرا و دیگر شهرهای عراق كه منجر به كشتار ده‌ها عراقی بی‌گناه شده است، بشدت محكوم است.
این مجمع اسلامی تأكید كرده است: تهاجم به زنان، مردان و كودكان بی‌گناه و تخریب خانه‌ها و منازل شهروندان فلوجه و سامرا و دیگر شهرهای عراق به بهنه مبارزه با تروریسم و گروه‌های مسلح، امری غیر قابل تحمل و چشم‌پوشی است. در بیانیه مجمع علمای مسلمین تصریح شده است: هنگامی كه بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های فلوجه و سامرا و چندین شهر دیگر در عراق مملو از كشته و زخمی‌های فراوان است، امریكایی‌ها شعار مبارزه با تروریسم و برپایی آزادی و امنیت سر می‌دهند.
این نهاد اهل تسنن می‌افزاید: اقدامات اشغالگران موجب پدید آمدن ناامنی‌های گسترده‌ای در شهرهای عراق شده است كه طی آن هر روز شاهد انفجارها و ترورهای وحشیانه‌ای هستیم كه عاملان آن نامعلوم‌اند و نتیجه آن ویرانی خانه‌ها و از بین رفتن عراقی‌های بی‌گناه و سلب آسایش آنهاست.
منبع : خبرگزاری اسلامی