تبیان، دستیار زندگی
ست آیت الله واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی روز سه شنبه در جمع فرماندهان و مدیران منطقه انتظامى خراسان گفت : مهمترین شرط توسعه و پیشرفت جامعه امنیت و آرامش است لذا اگر ملت امنیت اخلاقى، فکرى، مالى و جانى نداشته باشد در ادامه ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مهمترین شرط توسعه جامعه امنیت است

آیت الله واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی روز سه شنبه در جمع فرماندهان و مدیران منطقه انتظامى خراسان گفت : مهمترین شرط توسعه و پیشرفت جامعه امنیت و آرامش است لذا اگر ملت امنیت اخلاقى، فکرى، مالى و جانى نداشته باشد در ادامه راه با مشکل خواهد شد.
آیت الله واعظ طبسى افزود : در این راستا مسوولان نظام در برابر دین و وظیفه اى که نسبت به جامعه اسلامى دارند در هماهنگى با هم تدابیرى اندیشیده که امنیت و اقتدار ملى ما محفوظ بماند. تولیت آستان قدس رضوى گفت : تامین انتظار بحق مردم در نظام اسلامى مهم است مردم مى خواهند در سایه چنین نظام و حکومتى در فضایى آرام و با احساس امنیت به فعالیت خود در بخشهاى مختلف اعم از سیاسى اجتماعى اقتصادى و سرمایه گذارى بپردازند.
آیت الله طبسى در این میان وظیفه فرمانده نیروى انتظامى را برخوردارى ازاطلاعات و بینش بالاى سیاسى و اطلاعاتى و حضور ،نظارت و پیگیرى جدى در همه زوایاى مسوولیتى خود دانست . وى افزود : گرچه امروز مدیریت جمهورى اسلامى از نمره بالایى برخوردار است اما از آنجا که هدف رسیدن به جامعه ایده آل است نباید در مقابل آنچه به دست آورده ایم قانع باشیم . وی گفت : باید همه دستگاهها از جمله نیروى انتظامى در عین تلاش در فراهم کردن شرایط ظهور امام زمان (عج ) به مردم هم پاسخگو باشند. نماینده ولى فقیه در خراسان استفاده از نیروهاى آشنا با ارزشهاى انقلابى و برخوردار از روحیه جهادى را براى ایجاد امنیت در کشور ضرورى دانست و افزود : اگر این نیرو در نگاه اعتقادى به آنچه که باید انجام دهد باور نداشته باشدنمى تواند مفید واقع شود.
منبع : ایرنا