تبیان، دستیار زندگی
ست  مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌‏ها امروز در آیین معارفه خود گفت: خط و مشی نهاد در فضای جدید، رسیدن از كار فرهنگی به تحول فرهنگی است و قصد داریم از این به بعد به جای آنكه متصدی كارهای فرهنگی ب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

با روی كار آمدن دولت جدید وقت عمل فرا رسیده است

مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌‏ها امروز در آیین معارفه خود گفت: خط و مشی نهاد در فضای جدید، رسیدن از كار فرهنگی به تحول فرهنگی است و قصد داریم از این به بعد به جای آنكه متصدی كارهای فرهنگی باشیم، مشاركت فرهنگی را فراهم كنیم.

به گزارش تبیان به نقل از رسا، حجت الاسلام محمد محمدیان امروز در مراسمی به عنوان رئیس جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها معرفی شد.
حجت الاسلام محمد محمدیان در این مراسم با بیان اینكه ما در دانشگاه‌‏ها، سرمایه‌‏های عظیم دلسوز انقلاب و اسلام داریم، گفت: این نهاد به عنوان یك مجموعه مطمئن وظیفه دارد تا این نیروها را به هم پیوند دهد.
وی تعمیق اخلاق و معنویت، تقویت وفاق و همدلی و نهادینه كردن فرهنگ اخوت اسلامی و توسعه كرسی‌‏های آزاداندیشی و تلاش در جهت گسترش جنبش نرم‌‏افزاری را از وظیفه‌‏های این نهاد عنوان كرد و اظهار داشت: با همت دوستان در نهاد، وزرا و روسای دانشگاه‌‏ها و دست در دست هم اهداف عالی امام خمینی (ره) و انقلاب را تعالی خواهیم بخشید.
حجت الاسلام محمدیان تصریح كرد: تا امروز شعارهای خوبی مطرح شده، هر جامعه‌‏ای تا هنگامی كه شعار دارد، همواره قله‌‏های افتخار مقابل چشمان آن جامعه است، ولی با فضای دولت جدید، وقت عمل رسیده است. در گذشته نیز زحمات فراوانی كشیده شده ولی راه طولانی است و باید با همت های بلند برای آینده نظام تلاش كنیم.
وی خاطرنشان كرد: آینده كشور و تمدن بزرگ اسلامی، در دانشگاه‌‏ها رقم خواهد خورد.