تبیان، دستیار زندگی
ند  توانمندی، هوشمندی و ذكاوت حضرت امام (ره) در جهان سیاست ناشی از عبودیت، اخلاص و تقوی حضرت امام بود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تبیان به نقل از رسا، حجت‌الاسلام رحیمیان نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد شهید و ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سیاستمداران جهان همواره در مقابل امام (ره) منفعل بودند

توانمندی، هوشمندی و ذكاوت حضرت امام (ره) در جهان سیاست ناشی از عبودیت، اخلاص و تقوی حضرت امام بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تبیان به نقل از رسا، حجت‌الاسلام رحیمیان نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد شهید و امور ایثارگران در گردهمایی مسؤولین دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های سراسر كشور، در دانشگاه تهران با اعلام مطلب فوق، وی‍ژگی‌های اخلاقی، سیاسی، علمی و عبادی حضرت امام را بهترین الگو و سرمشق برای مردم، به ویژه جوانان و دانشجویان ذكر كرد و با تشریح ابعاد مختلف شخصیت حضرت امام (ره) مهم‌ترین ویژگی حضرت امام را تقوی و عبودیت ایشان دانست.
وی افزود: با اینكه امام (ره) در هیچ دانشگاهی درس سیاست نخوانده بود اما همواره سیاستمداران جهان كفر در مقابل ایشان منفعل بودند.
حجت‌الاسلام رحیمیان تصریح كرد: اگر ما نیز به پیروی از امام (ره) سیره و رفتار ایشان را در زندگی خود بكار ببریم می‌توانیم جهان را متحول نماییم.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، با اشاره به اینكه امام (ره) با قرآن، ادعیه، سیرة ائمه اطهار (ع) و نماز شب پیوند محكم و مستمری داشتند، اظهار داشت: دستاوردهای حضرت امام (ره) ناشی از سال‌ها مجاهدت ایشان در كسب فضائل معنوی و عبادی بود.
به گزارش دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، وی ساده‌زیستی حضرت امام را از دیگر ویژگی‌های مهم ایشان ذكر كرد و پرهیز از تجملات و ساده‌زیستی را از جمله امور ضروری برای مسؤولان نظام اسلامی دانست.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران مهم‌ترین دستاورد حضرت امام (ره) را نظام اسلامی و ولایت فقیه ذكر كرد.