تبیان، دستیار زندگی
نی   حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید، در پیامی درگذشت دانشمند مومن و جهادگر، دكتر سعید كاظمی آشتیانی را تسلیت گفت. به گزارش تبیان به نقل از  رسا، آیت‌ الله   نوری همدانی در پیامی درگذش...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیام تسلیت یك مرجع تقلید به مناسبت درگذشت دكتر سعید كاظمی آشتیانی

حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید، در پیامی درگذشت دانشمند مومن و جهادگر، دكتر سعید كاظمی آشتیانی را تسلیت گفت.

به گزارش تبیان به نقل از  رسا، آیت‌ الله   نوری همدانی در پیامی درگذشت دكتر سعید كاظمی آشتیانی، رییس موسسه رویان را تسلیت گفت.
وی خبر ارتحال این دانشمند متعهد و جهادگر را باعث تاسف دانست و افزود: او یك انسان ممتاز و شایسته بود وی اهل تهجد و دعا و انس با قرآن بود.
این مرجع تقلید با بیان این نكته كه دكتر سعید كاظمی آشتیانی، در سال 1380 عضویت هیات اعزامی اعزامی وی به حج را بر عهده داشت خاطر نشان ساخت: زمانی كه این فقید سعید در مدینه‌ منوره و مكه مكرمه بود مراجعین به بعثه از نقطه نظرات او در زمینه‌های مختلف علمی و پزشكی استفاده‌های فراوان می‌بردند.
وی در پایان تاكید كرد: اینجانب ضایعه‌ فقدان این جهادگر با ارزش جهاد دانشگاهی را به خانواده‌ محترمشان و همكاران عزیزشان در موسسه‌ رویان جهاد دانشگاهی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای این مجاهد مخلص غفران و رحمت و برای بازماندگان محترم و همراهان جهادی‌اش صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می‌نمایم.