تبیان، دستیار زندگی
ست  معاون فرهنگی مركز آموزش‌های كوتاه مدت مركز جهانی علوم اسلامی از آموزش بیش از چهارصد مسلمان غیر ایرانی در این مركز خبر داد. به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از رسا حجت‌الاسلام حسین ظاهری امروز گفت: دوره‌های آموزش ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دوره‌های آموزش كوتاه مدت امسال برای نخستین بار در مركز جهانی تأسیس گردیده است

معاون فرهنگی مركز آموزش‌های كوتاه مدت مركز جهانی علوم اسلامی از آموزش بیش از چهارصد مسلمان غیر ایرانی در این مركز خبر داد.
به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از رسا حجت‌الاسلام حسین ظاهری امروز گفت: دوره‌های آموزش كوتاه مدت امسال برای نخستین بار در مركز جهانی تأسیس گردیده است و سعی می‌شود هر ساله شش دوره برگزار شود و تاكنون كه پنج دوره برگزار گردیده است، چهارصد نفر موفق به شركت در این دوره‌ها شده‌اند.
وی هدف از برگزاری این دوره‌ها را آموزش بیش‌تر و در عین حال كوتاه مدت طلاب خارجی برشمرد و توضیح داد: در گذشته آموزش‌های مركز جهانی بر آموزش‌های بلند مدت متمركز شده بود، ولی در این دوره‌ها معارف اسلامی در كوتاه مدت به آنها آموزش داده می‌شود.
معاون فرهنگی مركز آموزش‌های كوتاه مدت مركز جهانی دروس آموزش‌های كوتاه مدت را شامل: معارف اسلامی، عقاید، احكام و اخلاق عنوان كرد.
وی نتیجه دوره‌های كوتاه مدت را بسیار مفید ارزیابی كرد و افزود: یكی از افراد شركت كننده در دوره امسال پس از بازگشت به كشور خود، اقدام به تأسیس یك مركز اسلامی كرده و توانست ششصد نفر را مسلمان كند.