تبیان، دستیار زندگی
ند مبلغان حوزوی در دهه محرم به دانشگاه ها اعزام می شوند و به طور پیوسته درخوابگاه ها حضور خواهند داشت. به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از مهر حجت الاسلام "اکبری جدی"  افزود: خواهران و برادران مبلغ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مبلغان حوزوی دهه محرم در خوابگاه ها حضور می یابند

مبلغان حوزوی در دهه محرم به دانشگاه ها اعزام می شوند و به طور پیوسته درخوابگاه ها حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از مهر حجت الاسلام "اکبری جدی"  افزود: خواهران و برادران مبلغ حوزوی در این ایام به سخنرانی، مشاوره های دینی و مذهبی دانشجویان  می پردازند.

وی با عنوان اینکه برنامه های دهه محرم نهاد نمایندگی رهبری به دو دسته برنامه های متمرکز و برنامه های دفاتر نهاد تقسیم می شود، افزود: فعالیت های عمده این ایام توسط دفاتر نهاد دانشگاه ها صورت می گیرد که برگزاری مراسم عزاداری، نمایشگاه کتاب و عکس از آن جمله است.

معاون فرهنگی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها تصریح کرد: برگزاری مسابقات کتابخوانی با محوریت حماسه حسینی استاد مطهری و انتشار ویژه نامه و نشریات دانشجویی از دیگر فعالیت ها است.

حجت الاسلام "اکبری جدی" با اشاره به جشنواره صحیفه سجادیه اظهار داشت: مراسم پایانی این جشنواره اردیبهشت ماه برگزار می شود. مرحله دوم این جشنواره نیز در پایان بهمن ماه برگزار می شود. در حال حاضر در مرحله کتابخوانی، ترجمه و مفاهیم بیش از 100 هزار نفر در کل کشور شرکت کرده اند.

وی اظهار داشت: عمره دانشجویی از فعالیت های مهم نهاد رهبری در دانشگاه ها است که از چند روز دیگر ثبت نام در آن آغاز می شود.