تبیان، دستیار زندگی
ند  سخن‌گوی جنبش خالصی‌ها بر یكپارچگی امت اسلام تأكید كرد و گفت: دیكتاتورها و ستمكارهای جهان از سرنوشت صدام حسین، دیكتاتور پیشین عراق، و آریل شارون، نخست وزیر رژیم اسرائیل، درس عبرت بگیرند. به گزارش خبرنگار تبی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسلمانان بر ضد دشمنان هم‌پیمان شوند

سخن‌گوی جنبش خالصی‌ها بر یكپارچگی امت اسلام تأكید كرد و گفت: دیكتاتورها و ستمكارهای جهان از سرنوشت صدام حسین، دیكتاتور پیشین عراق، و آریل شارون، نخست وزیر رژیم اسرائیل، درس عبرت بگیرند.

به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از رسا، شیخ سلیم منذری، سخن‌گوی جنبش خالصی‌ها، در یك كنفرانس خبری گفت: همه مسلمان‌ها باید با یكدیگر هم‌پیمان شوند و با دشمن‌های خود مبارزه كنند. وی افزود: دشمن پاره پاره كردن امت اسلامی و به ویژه ملت عراق را خواستار است.
سخن‌گوی خالصی‌ها با اشاره به كشتار مردم در چند روز گذشته در شهرهای عراق گفت: صهیونیسم جهانی در ترور مردم بی‌گناه عراق شركت دارد. صهیونیست‌ها دشمن سوگند خورده اسلام و مسلمان‌ها هستند.
سلیم منذری نسبت به استفاده دشمن از سیاست تفرقه بیانداز و حكومت كن برای دست‌یابی به منابع عراق هشدار داد و افزود: دیكتاتورها و ستمكارها از سرنوشت صدام حسین، دیكتاتور پیشین عراق، و آریل شارون، نخست وزیر رژیم اسرائیل، درس عبرت بگیرند. وی ادامه داد: شارون جان هزاران جوان ستم دیده فلسطینی را گرفت و خداوند نیز به زودی جان وی را خواهد گرفت.