تبیان، دستیار زندگی
زد دبیر همایش اندیشه‌های قرآنی امام خمینی (ره) از برگزاری نشست تخصصی بررسی اندیشه‌های قرآنی امام با حضور آیت الله معرفت و جمعی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم و كارشناسان قرآنی خبر داد. به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از ش...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آیت الله معرفت به بررسی اندیشه‌های قرآنی امام خمینی (ره) می پردازد

دبیر همایش اندیشه‌های قرآنی امام خمینی (ره) از برگزاری نشست تخصصی بررسی اندیشه‌های قرآنی امام با حضور آیت الله معرفت و جمعی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم و كارشناسان قرآنی خبر داد.

به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از شبستان دكتر سید رضا مودب، دبیر همایش اندیشه‌های قرآنی امام خمینی (ره)  با اشاره به اینكه همایش اندیشه‌های قرآنی امام با حضور طلاب خارج از كشور كه هم‌اكنون در حوزه علمیه قم به تحصیل می پردازند، برگزار می شود، گفت: برگزاری نشست تخصصی بررسی اندیشه‌های قرآنی امام (ره) از ویژه برنامه‌های این همایش است كه با حضور آیت الله معرفت، حجت‌الاسلام محمد علی مهدوی راد، حجت‌الاسلام محمد علی ایازی، حجت‌الاسلام محمد علی رضایی اصفهانی برگزار می شود.

وی با تأكید بر اینكه هدف از برگزاری این همایش توجه بیشتر محققان به آراء تفسیری امام خمینی (ره) در حوزه و دانشگاه است، تصریح كرد: توسعه اندیشه‌های قرآنی امام خمینی (ره) در مراكز علمی كشور و تحلیل و بررسی این اندیشه‌ها برای جوانان از دستاوردهای برگزاری این همایش خواهد بود.

دكتر مودب با اشاره به اینكه تاكنون بیش از 20 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده است، گفت: 3 مقاله برگزیده در روز برگزاری همایش توسط نویسندگان آن ارائه می شود و مقالات برگزیده به همراه مقالات ارسالی به دبیرخانه همایش در قالب كتابی منتشر شده و در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.

وی هدایای مقالات برگزیده این همایش را هزینه سفر عمره مفرده، سكه بهار آزادی و جوایز نفیس دیگری عنوان كرد.

شایان ذكر است همایش اندیشه‌های قرآنی امام خمینی (ره) با هدف بسط و گسترش اندیشه‌های قرآنی امام خمینی (ره) با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و جمعی از اساتید و علمای حوزه علیمه قم 6 بهمن ماه در آستانه فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی در سالن همایش‌های مدرسه عالی امام خمینی (ره) برگزار می شود.