تبیان، دستیار زندگی
ند حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی طی حكمی حجت الاسلام محمدیان را به ریاست نهاد نمایندگی در دانشگاهها منصوب كردند. به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از شبستان، حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رهبر معظم انقلاب رییس جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها را منصوب كردند

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی طی حكمی حجت الاسلام محمدیان را به ریاست نهاد نمایندگی در دانشگاهها منصوب كردند.

به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از شبستان، حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی طی حكمی حجه الاسلام محمدیان را به ریاست نهاد نمایندگی در دانشگاهها منصوب كردند. این انتصاب پیرو نامه آیت الله جنتی رئیس شورای نمایندگان مقام معظم رهبری در دانشگاهها انجام گرفت.

آیت الله جنتی در نامه خود استعفای حجت الاسلام والمسلمین آقای محسن قمی را از مسؤولیت نهاد نمایندگی ولی فقیه به استحضار مقام معظم رهبری رسانده و حجت الاسلام والمسلمین آقای محمد محمدیان را جهت تصدی این مسؤولیت پیشنهاد نموده بود.

متن حكم حضرت آیت الله خامنه ای به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
با تشكر فراوان از خدمات ارزشمند جناب آقای قمی دامت توفیقاته در دوران این مسؤولیت پیشنهاد جنابعالی درباره‌ی انتصاب جناب حجت الاسلام محمدیان را با خوشوقتی می پذیرم و ایشان را كه بحمدالله حائز مراتب علم و تقوا و سلامت نفس می باشند به ریاست نهاد نمایندگی در دانشگاهها منصوب می كنم. امید است با درایت و تیزبینی و تلاش بی وقفه حركت مباركی را كه در محیط ارزشمند دانشگاهی كشور پدید آمده است اعتلاء و رشد بیش از پیش ببخشند.
والسلام علیكم جمیعاً و رحمه الله
سید علی خامنه ای
20/10/84

متن نامه آیت الله جنتی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
محضر مبارك حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی
رهبر معظم انقلاب اسلامی
سلام علیكم
احتراماً با توجه به استعفای جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای محسن قمی از مسؤولیت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها، این شورا بر اساس وظیفه مصرح در اساسنامه نهاد بدینوسیله ضمن تقدیر و تشكر از تلاش مداوم و خدمات صادقانهء موفقیت‌آمیز ایشان، جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای محمد محمدیان را كه از خانواده معظم شهدا و از فضلاء ارزشمند حوزه علمیه قم بوده و از سابقه طولانی ارتباط با دانشگاه و نیز انجام فعالیتهای موفق فرهنگی و تربیتی در نهاد برخوردارند، برای تصدی این مسؤولیت پیشنهاد می نماید.
دوام عمر با عزت حضرتعالی را از خداوند متعال خواستارم.
رئیس شورای نمایندگان مقام معظم رهبری در دانشگاهها
احمد جنتی

همچنین حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای محسن قمی از سوی رهبر معظم انقلاب به عضویت شورای عالی انقلاب فرهنگی و عضویت شورای نمایندگان رهبری در دانشگاهها نیز منصوب شدند.